شناسهٔ خبر: 31322688 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

عضو محور مقاومت بحرین:

انقلاب اسلامی ایران تأثیری مانند بعثت پیامبر‌(ص) بر کشورهای اسلامی در منطقه داشت

یکی از علمای عضو مقاومت بحرین بابیان اینکه قبل از انقلاب اسلامی، کشورهای اسلامی در غفلت و جاهلیت بودند اما بنیان‌گذار انقلاب اسلامی ایران همه ‌را بیدار و مسلمانان را از جاهلیت به‌سوی نور کشاندند، گفت: انقلاب اسلامی ایران تأثیری مانند بعثت پیامبر‌(ص) بر کشورهای اسلامی در منطقه داشت.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید یاسین موسوی به‌عنوان سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه مشهد مقدس افزود: انقلاب اسلامی ایران تاریخ کشورهای مسلمان منطقه را به قبل و بعد از انقلاب تقسیم کرد و روزبه‌روز قوی‌تر می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران تأثیری مانند بعثت پیامبر‌(ص) بر کشورهای اسلامی در منطقه داشت، بیان کرد: قبل از انقلاب اسلامی کشورهای اسلامی در غفلت و جاهلیت بودند، اما بنیان‌گذار انقلاب اسلامی ایران همه ‌را بیدار کردند و مسلمانان را از جاهلیت به‌سوی نور کشاندند.

این عضو مقاومت بحرین با اشاره به شباهت‌هایی بین انقلاب بحرین و انقلاب اسلامی ایران یادآور شد: اولین شباهت، رهبری علما و فقهای برجسته و پیروی از خط امامت و فقاهت زیر پرچم اسلام ‌است و  دومین شباهت مسالمت‌آمیز بودن این انقلاب‌ها است.

موسوی بابیان اینکه انقلاب اسلامی مسالمت‌آمیز و بدون استفاده از اسلحه شروع ‌شد و اکنون نیز مسالمت‌آمیز حرکت می‌کند، ابراز کرد: شباهت بعد، صبر و استقامت و تحمل مردم است، مظلومیت مردم بحرین آشکار است، جز ناصران و مستضعفان کسی با ما همراهی نمی‌کند و آن‌هایی که ادعای حقوق بشر دارند در خصوص بحرین سکوت می‌کنند.

این عالم عضو محور مقاومت بحرین ادامه داد: شباهت دیگر بین انقلاب بحرین و انقلاب اسلامی ایران این است که با اخلاص و برای خدا و نه برای مادیات است.

وی با اشاره به اینکه حضور زنان مؤمن و متدین و انقلابی و اثرگذاری فراوان زنان درصحنه انقلاب از دیگر شباهت‌های بین انقلاب اسلامی ایران و بحرین است، بیان کرد: متأسفانه تعدادی از زندانی‌ها از بانوان صبور انقلابی هستند، شبکه‌های رسانه‌ای در ابتدا به انقلاب بحرین می‌پرداختند اما اکنون وضعیت مردم‌‌، تظاهرات و رخدادهای بحرین را انعکاس نمی‌دهند. 

این عالم عضو محور مقاومت بحرین با تأکید بر اینکه انقلاب بحرین هنوز ادامه دارد، یادآور شد: آمارهای انقلاب رو به افزایش است و فعلاً پنج هزار زندانی داریم که روزبه‌روز بیشتر خواهند شد، شهدای زیادی تقدیم انقلاب کردیم، تعدادی از انقلابیون ازجمله رهبر انقلاب شیخ عیسی قاسم سلب تابعیت شدند، هر انقلابی سختی‌های خاص خودش را دارد اما به یاری خدا و امام زمان‌(عج) پیروزی از آن ماست.

انتهای پیام/70042

 

 

نظر شما