شناسهٔ خبر: 31322527 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه ایلام:

تحریم ها خللی بر اراده مردم در حمایت از انقلاب ایجاد نمی کند

ایلام - امام جمعه ایلام گفت: تحریم اقتصادی خللی بر عزم و اراده مردم ایران در حمایت از انقلاب خود ایجاد نمی‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار در خطبه های نماز جمعه شهر ایلام اظهار داشت: امروز جمهوری اسلامی ایران در مقابل تحریم‌های اقتصادی با تمام توان ایستاده و بدون شک تحریم اقتصادی خللی بر عزم و اراده مردم ایران در حمایت از انقلاب خود ایجاد نمی‌کند.

وی تصریح کرد: اجازه ندهید عده‌ای اندک که تلاش در جهت سو استفاده از وضعیت موجود دارند، بازار را مورد تاخت و تاز خود قرار دهند.

امام جمعه ایلام برخی کمبودها را از ضعف مدیریت نام برد و تصریح کرد: اعمال مدیریت جهادی و نظارت و کنتر و رصد بازار برطرف کننده مشکلات حادث شده فعلی است.

امام جمعه ایلام، از گام دوم انقلاب به عنوان راهی که  با نگاه به گذشته پر افتخار و  آینده‌ای روشن  ختم می‌شود یادکرد و گفت: در تدوین راه منیر، جامعیت، نگاه به آینده،  فصل الخطاب قرار دادن جوانان،  حفظ مبانی و شعارهای انقلاب اسلامی، افق و چشم انداز آینده انقلاب اسلامی،  پرهیز از ایستایی،  حرکت و امید، استفاده از تجارب گذشته وحضور مقتدرانه  در منطقه وجهان به عنوان نقشه راه منیر به وضوح عنوان شده است.

کریمی‌تبار تصریح کرد: عده ای در تلاش هستند تا رویش و جوشش را از جامعه انقلابی بگیرند.

وی تمدن سازی و و مراحل آن را از موارد مطرح شده در بیانیه «گام دوم انقلاب» نام برد و تصریح کرد: توجه به الگوی اسلامی-ایرانی پیشرفت موجب تمدن سازی است که اندیشمندان و صاحبان فکر و اندیشه باید اتمام خود را برای احیای تمدن اسلامی به انجام رسانند.

خطیب جمعه ایلام در پایان رحلت آیت الله مومن را تسلیت و برای وی  مغفرت و رحمت الهی و علو درجات را از خداوند متعال مسئلت داشت.

نظر شما