شناسهٔ خبر: 31321769 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

جهانبخش: نیمه‌نهایی جام ملت‌ها تمام شد و حالا می‌خواهم بهترین باشم؛ هدفم گلزنی در برایتون است و مطمئناً به آن خواهم رسید

مهدی عالیشاه

لژیونر ایرانی برایتون باور ندارد که 14 هفته از لیگ جزیره را از دست داده است.

صاحب‌خبر -

طرفداری- علیرضا جهانبخش، لژیونر ایرانی تیم برایتون آلبیون درباره بازگشت خود به میادین بعد از مصدومیت طولانی‌مدت اظهار داشت انتظار نداشتم این مصدومیت تا به این اندازه طولانی شود اما بیش از 8 تا 9 هفته من را از تیم دور نگه داشت. این مسئله اتفاق افتاد و بخشی از فوتبال است. از نظر روحی و جسمی دوران سختی بود اما این دوران سخت را پشت سر گذاشتم

به نقل از theargus، علیرضا جهانبخش نمی‌تواند باور کند 14 هفته از لیگ جزیره را در اولین فصل حضورش از دست داده است. او بعد بازی با اورتون فکر می‌کرد که فقط یک چک‌آپ ساده خواهد شد اما نظر پزشکی اصلاً آن چیزی نبود که وی انتظار داشت و اوضاع بر وفق مراد او پیش نرفت. مصدومیت همسترینگ حضور او در برایتون و تیم ملی در جام ملت‌های آسیا محدود کرد.

حالا و بعد از بازگشت از مصدومیت او بازگشته و آماده است تا به برایتون برای خروج از منطقه بحرانی جدول کمک کند.

علیرضا جهانبخش در این باره گفت:

در آن بازی، یک کشیدگی از ناحیه همسترینگ برایم به وجود آمد و باید آن را بررسی می‌کردیم. امیدوار بودم مسئله خاصی نباشد. انتظار نداشتم این مصدومیت تا به این اندازه طولانی شود اما بیش از 8 تا 9 هفته من را از تیم دور نگه داشت. این مسئله اتفاق افتاد و بخشی از فوتبال است. از نظر روحی و جسمی دوران سختی بود اما این دوران سخت را پشت سر گذاشتم و حالا در فرم خوبی قرار دارم. احساس خوبی دارم و بازی‌های بیشتری نیاز است تا اعتماد به نفس خود را به دست بیاورم.

آن مصدومیت یک پارگی عضله پا بود. مصدومیت معمولی همسترینگ طولانی نیست اما برای من بیشتر از حد نرمال به طول انجامید. حتی قبل از جام ملت‌های آسیا مصدومیتم خوب شد اما ریسک مصدومیت دوباره را نمی‌توانستم انجام دهم.

جهانبخش درباره حضور خود در ترکیب ایران در جام ملت‌های آسیا 2019 افزود:

در نهایت به تیم ملی دعوت شدم و این وظیفه من بود که در تیم ملی حضور داشته باشم. شاید زمان خوبی برای این کار نبود چراکه به فکر بازگشت کامل از مصدومیت و بازی برای باشگاهم بودم. اما باید می‌رفتم چون مسابقات مهمی برای کشورم بود. بازی دادن من از ابتدای جام یک ریسک بود اما آن‌ها کاملاً مراقب من بودند و به باشگاه نیز قول دادند تا در دو بازی ابتدایی اجباری برای بازی دادن به من نداشته باشند. در دیدار سوم بازی کردم اما کل 90 دقیقه را در زمین نبودم.

مهاجم برایتون و تیم ملی ایران درباره گرمای امارات و ریکاوری خود اظهار داشت:

مسئله‌ای نبود، شما مجبور هستید تا برای تیم ملی و باشگاهتان آمادهباشید. من آنجا کارم را برای تیم ملی انجام دادم اما نیم‌نگاهی به برایتون نیز داشتم. در نهایت حالا برگشته‌ام. ناامیدکننده است که در نیمه‌نهایی آن نتیجه را گرفتیم اما دیگر گذشته است و حالا می‌خواهم برای باشگاهم بهترین عملکرد را داشته باشم.

وی درباره حضور مقابل وست برومویچ عنوان داشت:

بازی خوبی بود. گفر از من خواسته بود تا مقابل وست برومویچ پیراهن شماره 10 را بپوشم. انعطاف‌پذیری و بازی در پست‌های مختلف برایم خوب است. این مسئله برایم مهم نیست و بازی در کنار هم‌تیمی‌ها همیشه برایم لذت‌بخش است. گلزنی هدفی است که به دنبال آن هستم. موقعیت‌هایی وجود دارد اما بدان معنی نیست که همه آن‌ها تبدیل به گل می‌شوند. تلاش خود را برابر وست برومویچ و دربی کانتی انجام دادم اما مطمئنم به این هدفم خواهم رسید.

جهانبخش در مورد سرمربی بعدی تیم ملی ایران افزود:

آن‌ها اسمی از سرمربی بعدی نیاوردند اما در تلاش برای جذب سرمربی هستند. سرمربی قبلی (کی روش) هشت سال در تیم ملی بود و عملکرد خوبی در بردن بازی‌ها و در تورمنت‌ها داشتیم و حالا به همین دلیل انتظارات از سرمربی بعدی بالاتر رفته است.

نظر شما