شناسهٔ خبر: 31320154 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

شهردار کرج خبرداد:

کرج برای میزبانی از بهار آماده می‌شود

شهردار کرج از مدیران مجموعه مدیریت شهری خواست به بهترین شکل ممکن شهر کرج را برای میزبانی از بهار آماده کنند.

صاحب‌خبر -

علی اصغر کمالی زاده در دوازدهمین جلسه شورای معاونین با بیان این که باید جلسه ویژه ای برای استقبال از بهار برگزار و تمهیدات لازم برای هرچه بهتر انجام شدن آن اندیشیده شود، افزود: در طرح استقبال از بهار توجه به سیما و منظر و ورودی های شهر ضروری است.

وی با اشاره به لزوم توجه به سیمای شهر، بهسازی علائم ترافیکی و خط کشی ها اظهار کرد: اقدامات انجام گرفته باید به قدری محسوس باشد که شهروندان در جریان تغییرات انجام شده قرار گیرند.

شهردار کرج گفت: در توزیع اقلام مورد نیاز شهروندان در ایام پایانی سال نباید با مشکلی مواجه باشیم.

کمالی زاده در ادامه به ضرورت اجرای طرح زوج و فرد در ایام پایانی پرداخت و خاطرنشان کرد: با توجه به تردد شهروندان در ایام پایانی سال، ضرورتِ کنترل ترافیک و تسهیل در تردد احساس می شود.

این مسئول ساماندهی دستفروشان و جمع آوری سد معبر را به منظور کاهش ترافیک ضروری دانست و تاکید کرد: محل انتخاب شده برای دستفروشان از نقاط مرکزی شهر دور و متغیر باشد تا شخص به محل احساسِ مالکیت پیدا نکند.

وی در ادامه به زندگی شبانه در تهران اشاره کرد و گفت: در برخی خیابان های تهران از ساعت 11 شب به بعد افراد می توانند دستفروشی کنند و این امر کمک شایانی به کاهش ترافیک روزانه دارد که ما در کرج می توانیم از این طرح استفاده کنیم.

شهردار کرج به اقدامات فرهنگی در ایام عید اشاره کرد و یادآور شد: توزیع پَک های فرهنگی، نقشه شهر و محل های تفریحی و اقامتی کرج نیازی است که در ایام عید باید به آن توجه شود.

نظر شما