شناسهٔ خبر: 31318093 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مناطقی از قلعه‌گنج فقط دو تا سه ساعت در روز آب دارند

R7860/P/S6,67/CT11

نماینده پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس ‌با اشاره به اینکه تعرفه برق در جنوب استان زیاد است گفت: در مناطقی از قلعه‌گنج فقط دو الی سه ساعت در روز آب دارند و حتی مناطقی در جنوب کرمان وجود دارد که آب و برق ندارند و این عدالت نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کهنوج، احمد حمزه در آیین افتتاح پروژه شهرستان کهنوج که با حضور اردکانیان وزیر نیرو انجام شد اظهارداشت: جنوب استان کرمان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی چیزی نداشته و داشته‌های امروز این منطقه همه به برکت نظام جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه تنها رکن اساسی اقتصاد این منطقه کشاورزی است، عنوان کرد: ما برای اینکه بتوانیم از سایر پتاسیل‌ها استفاده کنیم نیاز به فراهم کردن زیرساخت‌های لازم در این منطقه داریم.

نماینده پنج شهرستان کهنوج، منوجان، قلعه‌گنج، فاریاب و رودبار جنوب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه چاه‌های غیرمجاز در منطقه تعیین تکلیف می‌شود افزود: تا تعیین تکلیف این چاه‌ها باید سوخت به این کشاوزان داده شود که زندگی‌ آنها فلج نشود.

وی یکی دیگر از مشکلات منطقه جنوب استان کرمان را نداشتن آب پایدار و پیوسته دانست و گفت: در مناطقی از قلعه‌گنج فقط دو الی سه ساعت در روز آب دارند و حتی مناطقی در جنوب کرمان وجود دارد که آب و برق ندارند و این عدالت نیست.

حمزه با بیان اینکه با وجود پتانسیل‌های زیاد این منطقه رو به توسعه است عنوان کرد: برای توسعه معادن در جنوب استان به برق نیاز داریم و باید به این مسئله رسیدگی ویژه شود.

وی با اشاره به اینکه تعرفه برق در جنوب استان زیاد است گفت: باید الگوی مصرف در جنوب استان اصلاح شود که قبض‌های سرسام‌آور برق برای مشترکین این منطقه صادر نشود.

انتهای پیام/ش

نظر شما