شناسهٔ خبر: 31312466 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

غیررسمی؛ یان اوبلاک قراردادش با اتلتیکو مادرید را تمدید کرد

مهدی آزادی

اگرچه در ابتدا اختلاف بسیار قابل توجهی میان طرفین قرارداد وجود داشت، یان اوبلاک برای تمدید قراردادش با اتلتی به توافق رسیده است.

صاحب‌خبر -

طرفداری - یان اوبلاک، دروازه بان اسلوونیایی اتلتیکو مادرید به زودی قراردادش با این باشگاه را تمدید می‌کند.

به گزارش مارکا، اخبار خوبی که از واندا مترو پولیتانو مخابره می‌شود، صرفا به برد ارزشمند اتلتی برابر یوونتوس و برداشتن گامی بلند برای حضور در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا منحصر نمی‌شود. یان اوبلاک، دروازه بان ارزشمند اسلوونیایی تیم نیز با باشگاه برای تمدید قراردادش به توافق رسیده است. اوبلاک که به اعتقاد خیلی‌ها بهترین دروازه بان جهان است، یکی از ستون‌های بی جایگزین اتلتی محسوب می‌شود و مقابل یوونتوس نیز بار دیگر ارزش‌هایش را ثابت کرد.

مذاکرات میان او و اتلتی برای تمدید قرارداد از چند هفته پیش شروع شده و ایجنت او میها مالاکار نیز برای تنظیم قرارداد جدید و تمام کردن کار، چند روزی است در مادرید به سر می‌برد و شب گذشته نیز در کنار مدیران باشگاه، بازی با یووه را از نزدیک تماشا کرد. در جریان دربی بود که میگل آنخل مارین با ایجنت اوبلاک به توافق اولیه رسید. اوبلاک که فعلا تا سال 2021 با اتلتی قرارداد دارد، قراردادی جدید و احتمالا 5 ساله با این باشگاه به امضا می‌رساند تا علاوه بر دستمزدش، بند آزادسازی 100 میلیون یورویی‌اش نیز افزایش پیدا کند.

اوبلاک در قرارداد جدید به دومین بازیکن پردرآمد تیم پس از گریزمان تبدیل می‌شود و جای کوستا که سالانه 8 میلیون یورو خالص دستمزد می‌گیرد را در رده دوم خواهد گرفت. البته بند آزادسازی قرارداد او کمتر از 200 میلیون یورو که برای گریزمان تعیین شده، خواهد بود. بدین ترتیب اتلتی در عرض چند ماه، قرارداد سه ستون تیمش یعنی گریزمان، سیمئونه و اوبلاک را تمدید می‌کند تا خیالش بابت چند سال آتی تا حدود زیادی راحت باشد.

نظر شما