شناسهٔ خبر: 31312180 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده سپاه قدس گیلان:

سپاه برای حل مشکلات مردم پیشگام است

رشت- فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه سپاه پاسداران با قدرت و همدلی در راستای محرومیت زدایی گام برمی دارد، گفت: سپاه برای حل مشکلات مردم پیشگام است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد عبدالله‌پور ظهر پنجشنبه در مراسم آغاز عملیات اجرایی ۲۴۰۰ پروژه محرومیت زدایی سپاه قدس گیلان که در سالن شهدای ناجا رشت برگزار شد با اشاره به اینکه سپاه با قدرت و همدلی در راستای محرومیت‌زدایی تلاش می کند، اظهارکرد: حراست و حفاظت از آرمان ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی از وظایف سپاه است.

سردار عبدالله پور با تأکید براینکه سپاه پاسداران در هر حوزه‌ای که انقلاب نیازمند توجه بیشتر باشد وارد می شود، افزود: این قابل قبول نیست که مشکل و محرومیتی در کشور وجود داشته باشد سپاه و بسیج هیچ اقدامی انجام ندهند.

وی با بیان اینکه در سپاه نگاه حزبی و جناحی معنایی ندارد و این موضوع سبب شده که هیچ حزب و گروهی با سپاه میانه خوبی نداشته باشد، ادامه داد: سپاه پاسداران پیرو خط ولایت فقیه بوده و در هر زمینه‌ای که نیازمند روشنگری است سپاه نیز حضور خواهد داشت.

فرمانده سپاه قدس گیلان در ادامه با اشاره به اینکه سپاه آمادگی حضور در همه عرصه‌ها برای حل مشکلات مردم را دارد، تصریح‌کرد: تقویت و تحقق اقتصاد مقاومتی یکی از راهکارهای برون رفت از مشکلات موجود در حوزه اقتصادی که سپاه در این زمینه نیز گام های مثبتی برداشته است.

وی با تأکید برلزوم بهره‌برداری از مشارکت‌های مردمی در حل مشکلات کشور، افزود: سپاه با همکاری و مشارکت‌های مردمی در راستای حل مشکلات کشور گام برمی دارد.

سردار عبدالله پور همچنین به همکاری سپاه برای ساخت واحدهای مسکن مددجویی نیز اشاره کرد و افزود: گیلان ۳ هزار مددجوی فاقد مسکن دارد. سپاه برای ساخت ۱۰۰۰ واحد مسکونی ۳۰ میلیارد تومان کمک‌های مردم جمع آوری کرده است.

وی در ادامه با بیان اینکه ۹۹ درصد برنامه‌ها توسط جوانان انقلابی و سپاهی اجرا می شود، گفت: در حوزه روستایی استان گیلان توانمندهای زیادی در زمینه ایجاد اشتغال دارد که تلاش می کنیم با بهره‌برداری از این توانمندی‌ها فرصت‌های شغلی برای روستاییان فراهم کنیم.

نظر شما