شناسهٔ خبر: 31310570 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

نخستین دوره مسابقات تیراندازی جنوب کشور در بوشهر آغاز شد

R41363/P/S6,53/CT11

رئیس هیئت تیراندازی استان بوشهربا اشاره به آغاز نخستین دوره مسابقات تیراندازی جنوب کشور در بوشهر گفت: در این دوره از مسابقات ۱۵۰ تیرانداز در رشته تفنگ و تپانچه از ۷ استان شرکت دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، حجت‌الله نوری ظهر امروز در آغاز نخستین دوره مسابقات تیراندازی جنوب کشور در بوشهر  اظهار داشت: نخستین  دوره مسابقات تیراندازی اهداف ثابت در رشته تفنگ و تپانچه استان‌های جنوب کشور در رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با حضور 150 ورزشکار در بوشهر آغاز شده است.

رئیس هیئت تیراندازی استان بوشهر با اشاره به شرکت 150 ورزشکار تیرانداز از 7 استان در این دوره از مسابقات تصریح کرد: این دوره از رقابتها به میزبانی هیئت تیراندازی استان بوشهر برای نخستین بار با حضور ورزشکاران استانهای بوشهر، فارس، خوزستان، یزد، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد و هرمزگان در سالن تیراندازی پایگاه دریایی بوشهر برگزار شده است.

وی با بیان اینکه نخستین دوره مسابقات تیراندازی جنوب کشور دو روز در بوشهر ادامه دارد خاطر نشان کرد: بوشهر به عنوان میزبان دارای استعدادهای بالایی در این رقابت‌ها دارد و  میزبانی این رقابت‌ها برای بوشهر می‌تواند به توسعه روز افزون این ورزش در سطح استان بوشهر کمک شایانی کند.

انتهای پیام/ ت

نظر شما