شناسهٔ خبر: 31308717 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی | لینک خبر

از سوی وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی ؛ احکام بازنشستگان صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزان روستائیان و عشایر خوزستان اعطا شد نظرات بینندگان

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی حکم بازنشستگی بازنشستگان تحت پوشش صندوق بیمه های اجتماعی، کشاورزان روستائیان و عشایر خوزستان را به آن ها اعطا کرد.

صاحب‌خبر -
محمد شریعتمداری که شب گذشته وارد خوزستان شده بود، امروز پنج شنبه ۲ اسفند ماه، احکام بازنشستگی تعدادی از بازنشستگان تحت پوشش صندوق بیمه های تامین اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر شهرستان شوش بخش فتح المبین را اعطاء نمود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان این‌که شهید رجایی آغازگر بیمه روستایی بود، عنوان کرد: صندوق بیمه روستاییان و عشایر را در کشور تاسیس کردیم و تا امروز یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر از روستایی‌ها تحت پوشش این بیمه قرار گرفتند و چند هزار روستایی در کشور از مزایای این صندوق بیمه روستایی درحال استفاده هستند.

وی گفت: برای پوشش بیمه‌ای در روستاهای کشور  ۲ میلیون ۵۰ هزارنفر بیشتر باقی نمانده است که با تحت پوشش قراردادن آن‌ها می‌توانیم ادعا کنیم در روستاهای کشور هیچ فردی نیست که تحت پوشش بیمه‌های تامین اجتماعی و دولتی نباشد.

  رسانه جدید
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این مراسم، گفت: در منطقه شوش بخش فتح المبین شاهد شرایط مطلوبی در کشاورزی هستیم و خدا را شاکریم که در دولت تدبیر و امید و در اولین سفر  رئیس جمهور به خوزستان، مصوبه ای که  ۱۶ سال پیش در جریان سفر رهبر معظم انقلاب به خوزستان تصویب و به دولت برای اجرا ابلاغ شده بود و شامل انتقال آب و روش های نوین آبیاری، اجرای شبکه های ۱و ۲و ۳ و۴ و بردن اراضی حاصلخیر این استان به زیر کشت و مکانیزه کردن روش های آبیاری بود را مجددا شروع کردیم.
 شریعتمداری ادامه داد: امیدواریم این روند رو به رشد که از سفر مقام معظم رهبری به خوزستان آغاز شده و ادامه دارد را بتوانیم به کمال برسانیم و جهاد کشاورزی بتواند با همکاری بخش خصوصی اراضی بیشتری را تحت پوشش این طرح عظیم قرار دهد تا موجب اشتغال زایی و تولید محصولات بیشتری شود.

خوزستان 3

 

نظر شما