شناسهٔ خبر: 31306377 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تقدیر از تلاشگران عرصه فضای مجازی در جشنواره ابوذر کرمان

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: در کنگره بزرگداشت ۶۵۰۰ شهید استان کرمان به دلیل نقش کلیدی فضای مجازی اولین روز برنامه هفتگی این امر را به فضای مجازی اختصاص دادیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  سردار ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و دبیر کنگره ۶۵۰۰ شهید استان کرمان در سومین جشنواره رسانه‌های (ابوذر) در مصلای کرمان گفت:یاد و خاطره امام بزرگوار و شهدای انقلاب اسلامی، شهدای امنیت، شهدای جبهه مقاومت به ویژه ۶۵۰۰ شهید استان کرمان علی الخصوص شهدای رسانه استان را گرامی می‌داریم.

وی تصریح کرد:امیدواریم بتوانیم تکالیف خودمان را در راستای فرامین مقام معظم رهبری به بهترین وجه انجام دهیم.

سردار ابوحمزه گفت : در کنگره بزرگداشت ۶۵۰۰ شهید استان کرمان به دلیل نقش کلیدی فضای مجازی اولین روز برنامه هفتگی این امر را به فضای مجازی اختصاص دادیم.

وی با اشاره به اینکه در مجموعه کنگره شهدای ۶ هزار و ۵۰۰ شهید استان کرمان، تحقق منویات و دستورات مقام معظم رهبری در عرصه‌های گوناگون از جمله عرصه رسانه است تصریح کرد : از جمله کار‌های انجام شده در این زمینه رونمایی از محصولات کمیته فضای مجازی و ساخت بازی‌های رایانه ای، اینفوگرافیک و مستند‌های شهیدان توسط بسیجیان مومن استان کرمان است.

وی بیان کرد: رونمایی از فضای مجازی توسط متخصصین فضای مجازی، یادواره ۱۵ شهید که در رسانه فعالیت داشتند، داوری بیش ۵۷۰ اثر در محور‌های مختلف، انتخاب ۲۵ اثر برتر در سه مرحله داوری می‌باشند از دیگر برنامه‌های این مراسم است.

در این مراسم از خانواده‌های شهدا رسانه استان تکریم و تجلیل شد.

همچنین معرفی برترین آثار ارسالی رسانه‌ای در این مراسم مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/ی

تجلیل از فعالان عرصه رسانه در جشنواره ابوذر

برچسب‌ها:

نظر شما