شناسهٔ خبر: 31305206 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

همایش کشوری دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار می‌شود

نوید دانایی گفت: همایش کشوری دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، پنجم و ششم اسفندماه ۹۷ با نگاه ویژه به علوم پیراپزشکی و سلامت برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، نوید دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان  با اشاره به اهداف همایش کشوری دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: در همایش کشوری سالانه این دانشگاه، اساتید علوم پزشکی به تبیین نقش گروه‌های هدف فناوری اطلاعات سلامت، اتاق عمل، فوریت‌های پزشکی، هوشبری، تکنولوژی پرتوشناسی، علوم آزمایشگاهی و غیره همچنین به بررسی جایگاه علوم پیراپزشکی در نظام سلامت، توانمندی‌ها، چالش‌ها، به‌ویژه چشم‌انداز و برنامه‌های آینده این حوزه از علوم سلامت می‌پردازند.

وی با بیان افزایش بیش از ۲.۵ درصدی ارسال مقالات نسبت به سال گذشت به این همایش افزود: ۵۰۹ مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده است که از بین مقالات ارسالی ۳۰ مقاله برای سخنرانی و ۴۰۰ مقاله به‌عنوان پوستر پذیرفته است.

دانایی با اشاره به مشارکت حداکثری دانشجویان در مقالات ارسالی تصریح کرد: بیش از ۹۹ درصد مقالات ارسالی به این همایش با مشارکت دانشجویان به‌ویژه دانشجویان تحصیلات تکمیلی سراسر کشور تهیه شده و این نشان‌دهنده توجه ویژه نسل جوان به مسائل علمی و پژوهشی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با اشاره به محوره‌های همایش کشوری سالانه این دانشگاه بیان داشت: همایش کشوری سالانه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان اندیشمندان و پژوهشگران در هشت محور به تبادل اندیشه‌ها و فنون که شرط اساسی و ضروری رشد علمی در علوم پزشکی به شمار می‌رود، می‌پردازند.

افتتاحیه این همایش صبح روز یکشنبه، پنجم اسفندماه و اختتامیه آن، بعدازظهر روز دوشنبه ششم اسفند ۹۷ در سالن حکیم جرجانی پردیس آموزشی و پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار می‌شود.

انتهای پیام / گ

برگزاری همایش کشوری دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در ۵ و ۶ اسفندماه

نظر شما