شناسهٔ خبر: 31303752 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: پارسینه | لینک خبر

امنیت فیسبوک تضمین می شود؟

مارک زاکربرگ مدیرعامل فیسبوک می گوید به زودی شرایطی را ایجاد می کند که فیسبوک در بهترین شرایط امنیتی خود قرار گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش انتخاب، مارک زاکربرگ وعده داده که چالش شخصی خود را در سال ۲۰۱۹ به عنوان چگونگی تاثیر فناوری بر جامعه و امنیت کاربران قرار داده است.

زاکربرگ که هر سال برای خود یک چالش جدید تعیین می‌کند، در سال ۲۰۱۹ میلادی چالش خود را تاثیر فناوری برو اینترنت بر آینده و جامعه تعیین کرده است.

زاکربرگ در جریان بازدید از دانشکده حقوق هاروارد گفت: "ما اکنون بیش از ۳۰ هزار نفر را برای بررسی محتوا و بررسی ایمنی کار خود استخدام کرده ایم، اما صرف نظر از اینکه چه میزان آموزش را برای این افراد تعیین کنیم، آن‌ها باز هم اشتباهاتی را انجام می‌دهند. "

او در پاسخ به سوالاتی درباره مساول اخلاقی نیز گفت: "ما هر روز به مسائل اخلاقی و امنیت کاربران فکر می‌کنیم، ما در حال ساخت یک سرویس هستیم که در آن اخبار‌های مختلف را رتبه بندی می‌کنیم تا به مردم بیشترین محتوای مرتبط را نشان دهیم، [ما]فرض می‌کنیم که از داده‌ها حمایت می‌شود، به طور کلی، مردم می‌خواهند ما به آن‌ها مناسب‌ترین مطالب را نشان دهند. "

به نظر می‌رسد فیسبوک تحت مدیریت مارک زاکربرگ در تلاش است خود را به شکلی مثبت‌تر از همیشه نشان دهد و البته ثابت کند یک شبکه اجتماعی مفید و کاربردی است. باید دید هدف‌های زاکربرگ تا چه موفق خواهد شد و چه نتایجی خواهد داشت.

برچسب‌ها:

نظر شما