شناسهٔ خبر: 31298433 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

نخستين رويداد کارآفريني استارتاپي ورامين برگزار مي شود

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا – فرماندار شهرستان ورامين اعلام کرد: نخستين رويداد کارآفريني استارتاپي در اين شهرستان برگزار مي شود.

به گزارش ايرنا، حسين کاغذلو روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نخستين رويداد کارآفريني استارتاپي شهرستان ورامين به منظور ارائه ايده هاي جوانان خلاق براي تجاري سازي طي سه روز برگزار مي شود و طي آن تمامي افراد، ايده هاي خلاقانه خود را براي کسب و کار به اساتيد و داوران دانشگاهي ارائه مي کنند.
وي افزود: در اين رويداد مهم که از آن در جهان به عنوان `استارتاپ ‌ويکند` ياد مي شود، شرکت کنندگان به صورت انفرادي و يا تيمي ايده هاي خود را براي هر نوع کسب و کار در حوزه هاي مختلف ارائه مي کنند تا امکان تجاري سازي آن ها از سوي داوران تأئيد و ارائه شود.
کاغذلو تصريح کرد: صاحبان ايده هاي برتر علاوه بر دريافت هدايا، در مرکز نوآوري علمي شهرستان ورامين مستقر مي شوند تا زير نظر اساتيد حوزه کسب و کار، ايده خام خود را پرورش داده و با تجاري سازي آن علاوه بر کسب درآمد، براي خود و ساير افراد شغل پايدار ايجاد کنند.
وي گفت: براي شرکت در اين رويداد محدوديت سني و يا سکونت در شهرستان ورامين وجود ندارد و همه افراد از هر سن و قشر مي توانند با مراجعه به سايت www.eidebartar.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
فرماندار ورامين افزود : از ايده هايي که به کسب و کار و توسعه اقتصادي شهرستان ورامين کمک کند، حمايت خواهد شد.
وي اظهار داشت: آئين افتتاحيه اين رويداد مهم کارآفريني روز چهارشنبه هشتم اسفندماه برگزار مي شود و علاقه مندان تا روز پنجم اسفند فرصت دارند تا با مراجعه به سايت ايده برتر، نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
ورامين با 300 هزار نفر جمعيت در 35 کيلومتري جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254//1348
انتهاي پيام /*

برچسب‌ها:

نظر شما