شناسهٔ خبر: 31297629 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اتفاقات گذشته دیدار مقابل پیکان در ذهن بازیکنان بود

اکبری: سایپا اشتباهات فردی زیادی داشت/شاگردانم استرس زیادی داشتند

سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: در دیدار مقابل پیکان اشتباهات فردی داشتیم و شاگردانم استرس زیادی داشتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزای فارس، پیمان اکبری پس از دیدار تیمش برابر پیکان در جمع خبرنگاران حاضر شد و درمورد این مسابقه اظهار داشت: ابتدا به تیم خوب پیکان خسته نباشید می‌گویم و در خصوص این بازی هم به نظرم شاید اتفاقاتی که در بازی‌های قبل با پیکان رخ داده بود همچنان در ذهن بازیکنان ما بود و به همین دلیل نتوانستیم آنطور که باید بازی کنیم. به بازیکنان گفته بودیم که نتایج نیم فصل اول و دوم را فراموش کنند و در این بازی هم روحیه خوبی داشتیم ولی، اشتباهات فردی زیادی را در طول این دیدار مرتکب شدیم که تا آخر ست سوم گریبان‌گیر تیم‌ ما بود. 

او ادامه داد: روی یکسری توپ‌های ساده اشتباه کردیم که فکر‌می‌کنم دلیل آن استرس بیش از حد تیم ما بود. با این حال تلاش می‌کنیم برای بازی بعد بهتر از امروز باشیم.

او‌ در خصوص تعویض‌هایش نیز توضیح داد: برای من فرقی نمی‌کند که شرایط تیم چگونه باشد، اگر بهترین بازیکن من هم روز خوبی نداشته باشد تعویض می‌کنم تا تیم به نتیجه برسد.

سرمربی تیم‌والیبال سایپا در مورد اعتراضات به ویدئو چک بازی گفت: یکی از این دو تیم سایپا بود که ما هم اعتراضی نداشتیم. 

وی در پاسخ به این سوال که آیا با برگزاری بازی‌ها در روزهای یکشنبه و چهارشنبه موافق است؟ توضیح داد: شرایط به نحوی است که بازی‌ها باید تا ۲۵ اسفند تمام شود، جام باشگاه‌های آسیا ۲۹ فروردین شروع می‌شود و باید نماینده ایران سریعا معرفی شود.

اکبری در خصوص حضور ایگور کولاکوویچ نیز اظهار کرد: به هر حال حضور او خوب است تا از نزدیک بازی‌ها را ببیند. در فصل گذشته همه بازیکنان ملی‌پوش در ایران بودند و فرصت بازی به جوانان نمی‌رسید که دیده شوند. در این فصل جوانان بیشتر بازی می‌کنند و این بازی کردن‌ها در نبود ستاره‌ها باعث دیده شدن آن‌ها می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما