شناسهٔ خبر: 31294231 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان:

جاده سلامت در سنندج ایجاد می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: جاده سلامت در ورزشگاه ۲۲ گولان سنندج ایجاد می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حامد جولایی ظهر امروز در جلسه شورای ورزش همگانی استان کردستان که در سالن شهدای گمنام استانداری کردستان برگزار شد، اظهار کرد: در استان کردستان ۱۸ دستگاه عضو شورای همگانی استان کردستان هستند که در این زمینه فعالیت دارند.

وی با اشاره به اینکه برخی از ادارات همچون آموزش و پرورش، شهرداری، دانشگاه علوم پزشکی و غیره در حوزه ورزش فعالیت دارند، افزود: هدف وزارت ورزش و جوانان همسو کردن دستگاه‌های استان در حوزه ورزش همگانی است.

وی بیان کرد: تا ورزش همگانی فعال نشود ورزش قهرمانی فعال نخواهند بود و لازم است ایستگاه‌های ورزش در سطح پارک‌های استان فعال شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان برگزاری مسابقات پیاده‌روی و ورزش‌های خانوادگی مانند کوهنوردی را مورد تاکید قرار داد و گفت: امیدواریم بتوانیم در ورزشگاه ۲۲ گولان جاده سلامت را راه‌اندازی کنیم.

جولایی عنوان کرد: امیدواریم سال ۹۸ سال ورزش همگانی در استان کردستان باشد و بتوانیم زمینه ترویج ورزش همگانی در استان را فراهم کنیم.

وی افزود: در حال حاضر حدود ۵۰ هزار نفر ورزشکار در سالن‌های ورزشی فعالیت دارند در حالیکه شاید تعداد انگشت شماری از این افراد به مسابقات قهرمانی ورود پیدا کنند و بیشتر قهرمانان ورزشی ما از دلِ ورزش‌های همگانی برخواسته‌اند.

اجرای طرح پارک‌گام برای خانواده‌ها نیازمند حمایت ادارات است

معاون امور بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان نیز در این جلسه به ورزش بانوان اشاره کرد و گفت: باید پارک گام که ویژه خانواده‌های است باید در استان با حمایت دستگاه‌های اجرایی اجرا شود و اداره ورزش و جوانان به تنهایی نمی‌تواند کاری از پیش ببرد.

عهدیه دولت‌آبادی خواستار فعال کردن ورزش صیحگاهی بانوان ادارات شد و گفت: بانوان شاغل ادارات نیازمند حمایت استاندار و مدیران استان است تا با برنامه‌ریزی لازم پیش برود.
انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۲

نظر شما