شناسهٔ خبر: 31291047 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

بمناسبت ولات حضرت زهرا (س)؛

محفل انس با قرآن با حضور حاج کریم منصوری در اهواز برگزار می شود

حجت الاسلام حسینی، از برگزاری محفل انس با قرآن با حضور حاج کریم منصوری خبر داد و گفت: این مراسم (پنج شنبه ۲ اسفند) در مسجد نور ملاشیه برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

«حجت السلام سید مهدی حسینی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س)، محفل انس با قرآن با حضور قاری مطرح بین المللی جهان اسلام استاد حاج کریم منصوری در اهواز برگزار خواهیم کرد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مشکات اهواز، تصریح کرد: این محفل نورانی در (پنجشنبه 2 اسفند) بعداز نماز مغرب و عشاء در مسجد نور ملاشیه برگزار می شود و در این مراسم از خانواده های بی سرپرست منطقه با هدایایی تجلیل به عمل خواهد آمد.   

 

وی با بیان اینکه برگزاری جلسات قرآن در مساجد، حسینیه ها و منازل موجب ایجاد وحدت رویه در بین مردم خواهد شد، افزود: قرآن مایه حیات و شفاست و اگر ما قرآن را سرلوحه کار خود قرار دهیم خیلی زودتر از چیزی که تصور می کنیم تاثیر آن را در زندگی خود خواهیم دید.

 

حجت الاسلام حسینی، به برگزاری جلسات آموزشی تفسیر اشاره کرد و ادامه داد: ورود به بحث تفسیر قرآن کریم و برگزاری اینگونه دوره های آموزشی نه تنها در بحث آموزشی مثمرثمر خواهد بود بلکه تاثیر مستقیم بر روی زندگی اجتماعی، فرهنگ و اخلاق ما خواهد گذاشت.

 

وی در خصوص برنامه های کانون، عنوان کرد: در طول سال به طور مستمر جلسات قرآن از جمله طرح ملی تلاوت نور و همچنین تفسیر کوتاه را برگزار می کنیم اما یکی از بهترین و موثرترین جلسات ما در حوزه قرآن جلسات خانگی است که خوشبختانه مورد استقبال اقشار مختلف مردم قرار گرفته است.

 

نظر شما