شناسهٔ خبر: 31288759 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

دانا گزارش می دهد:

استقلال برای بازگشت به کورس، باید برابر پارس جنوبی به پیروزی برسد/ روزهای خوب شاگردان تارتار

هفته نوزدهم هجدهمین دوره لیگ برتر از عصر امروز با برگزاری یک دیدار آغاز می‌شود و در تهران دو تیم استقلال و پارس جنوبی جم به ملاقات یکدیگر خواهند رفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هفته نوزدهم هجدهمین دوره لیگ برتر از عصر امروز با برگزاری یک دیدار آغاز می‌شود و در تهران دو تیم استقلال و پارس جنوبی جم به ملاقات یکدیگر خواهند رفت. استقلال با وجود اینکه نیم فصل دوم را با نتیجه 4 بر صفر برابر پیکان شروع کرد، اما شکست برابر تراکتورسازی آنها را از کورس قهرمانی عقب انداخت. اکنون استقلال باید برابر پارس جنوبی به پیروزی برسد و شرایطش را بهبود ببخشد. آخرین دیدار استقلال در ورزشگاه آزادی 22 آذر برابر پدیده برگزار شد و آبی‌پوشان پس از 68 روز به ورزشگاه آزادی برمی‌گردند.

روز تسویه حساب

استقلال در بازی رفت با نتیجه یک بر صفر برابر پارس شکست خورد. شفر برای این دیدار علی کریمی و طارق همام را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. استقلال با 28 امتیاز و یک بازی کمتر در رده پنجم جدول رده‌بندی قرار دارد. تیم فوتبال استقلال با 17 بازی و یک دیدار کمتر نسبت به حریفان در جدول  رقابت های لیگ برتر رده 5 را به خود اختصاص داده است.

شفر با 41 درصد برد

شاگردان وینفرد شفر با 7 برد، 7 مساوی، 3 باخت، 22 گل زده و 7 گل خورده توانسته 28 امتیاز از رقابت ها بدست آورد. از طرفی پاتوسی بازیکن خارجی تیم فوتبال استقلال هم مشکلی برای حضور در برابر بازی با پارسی ها ندارد و می تواند طبق صلاح دید وینفرد شفر به میدان برود.

شرایط روحی خوب پارس جم

پارس جنوبی با برتری سه بر یک هفته گذشته برابر نساجی مازندران، با شرایط خوبی پا به این نبرد می گذارد. پارس جنوبی در صورت برتری برابر استقلال می‌تواند خودش را به بالای جدول نزدیک کند. پارس جنوبی با 24 امتیاز در رده هفتم قرار گرفته است. بازیکنان تیم فوتبال پارس جنوبی جم تا به اینجای رقابت های لیگ برتر موفق شدند 6 برد ،6 مساوی،6 باخت،21 گل زده و 17 گل خورده را در کارنامه خود به ثبت برسانند. پارسی ها در این دیدار محرومی ندارند اما محمد ستاری به علت مصدومیت نمی تواند تیمش را مقابل استقلال همراهی کند.

 

برچسب‌ها:

نظر شما