شناسهٔ خبر: 31288750 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

سردار حاجي زاده:

تلاش براي مذاکره موشکي نشان از ضعف دشمن دارد

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا- فرمانده نيروي هوافضاي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: تلاش براي مذاکره موشکي نشان مي دهد دشمن در موضع ضعف است.
به گزارش خبرگزاري آريا، سردار اميرعلي حاجي‌زاده شب گذشته در کنگره شهداي دانشجوي همدان با بيان اينکه حضور يکپارچه، منسجم و انقلابي ملت ايران در راهپيمايي 22 بهمن در چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب موجب بازدارندگي دشمن مي‌شود اظهار کرد: حضور مردم کشور را بيمه کرد.
وي بيانيه حکيمانه رهبري درباره گام دوم انقلاب را يک اتفاق بي‌نظير دانست و افزود: ايشان براي چهل سال اول انقلاب يک کارنامه صادر کردند تا مردم در يک نگاه عملکرد خود را مرور کنند و در بعد دوم گام جديدي معرفي شد که راه دستيابي به آرمان‌ها را نشان مي‌دهد.
فرمانده نيروي هوافضاي سپاه با بيان اينکه اين بيانيه منشور انقلاب بود تصريح کرد: مخاطب بيانيه جوانان بود همانطور که در گام اول نيز همه مراحل توسط جوانان انجام شده است.
وي با اشاره به اينکه انقلاب، دفاع از کشور در جنگ تحميلي و دفاع از حرم توسط جوانان انجام گرفت ادامه داد: از پنج مرحله هدف گذاري امام راحل براي حرکت انقلاب تا تحقق اهداف 2 مرحله اول در گام اول انجام شده و هنوز سه مرحله ديگر باقي است که در بيانيه رهبري ترسيم شده است.
سردار حاجي‌زاده با بيان اينکه هنوز با جامعه و دولت اسلامي فاصله داريم خاطرنشان کرد: هنوز به تمدن اسلامي که هدف بزرگ انقلاب است دست نيافتيم که در حال حرکت در اين مسير هستيم.
وي با اشاره به اينکه شرايط براي گام دوم انقلاب فراهم است گفت: امروز جوانان بايد با قدرت و انقلابي با توجه به توصيه‌هاي مقام رهبري گام دوم را آغاز کنند.
وي با اشاره به اينکه اگر شرايط را به خوبي درک کنيم گام دوم آسان‌تر پيش مي‌رود تصريح کرد: بايد حرکت خود را ادامه دهيم و جلو برويم.
سردار حاجي زاده ادامه داد: قطعاً در اين حرکت ما پيروز هستيم همانطور که در 40 سال اول انقلاب دشمنان موفقيتي پيدا نکردند.

فرمانده نيروي هوافضاي سپاه با اشاره به اينکه بايد منسجم و يکپارچه در گام دوم حرکت کنيم خاطرنشان کرد: کشور ما ميليون‌ها نياز و کار دارد و هرکس در هر رشته‌اي که تخصص دارد بايد ورود کند و به تعبير مقام معظم رهبري آنجا را مرکز عالم بداند.
وي با بيان اينکه دشمن در دهه اول از تفکر بسيجي در داخل ايران هراس داشت گفت: امروز اين تفکر در سوريه، عراق، يمن و ساير نقاط در حال گسترش است و دشمن بر خلاف دهه اول که در حال هجوم بود، در حالت دفاعي فرو رفته است.
سردار حاجي‌زاده با اشاره به اينکه بايد به سمت بي‌اثر کردن تحريم‌ها برويم اظهار کرد: با وجود تحريم‌هاي سخت دشمن به خودکفايي در حوزه‌هاي مختلف رسيديم.
وي درباره بخش معنويت و اخلاق بيانيه گام دوم انقلاب خاطرنشان کرد: فرهنگ و نگرش درست ما را موفق مي‌کند و دليل موفقيت در حوزه نظامي و نداشتن توفيق در حوزه اقتصادي به همين مسأله بازمي‌گردد.
سردار حاجي‌زاده با بيان اينکه روحيه جهادي و انقلابي با اشرافي گري در تضاد است گفت: داشتن اين روحيه يک شبه به دست نمي‌آيد و افراد بايد تلاش کنند.
وي با اشاره به اينکه فرش قرمز براي تحقق گام دوم انقلاب پهن نشده زيرا در اين مسير مشکلات بسياري وجود دارد اظهار کرد: در گام اول انقلاب نيز توسط دشمن مشکلات و موانع بسياري ايجاد شد امروز نيز دشمنان به دنبال نااميد کردن و ترساندن مردم هستند.

فرمانده نيروي هوافضاي سپاه درباره ادعاي دشمن در ايجاد اخلال در سيستم موشکي ايران گفت: اگر راست مي گوييد پس چرا به دنبال مذاکره موشکي هستيد؟ اين يعني حرف شما دروغ است.
وي با اشاره به اينکه ما تهديدها را به فرصت تبديل کرديم اظهار کرد: به سيستم کنترلي امريکا نفوذ کرديم؛ هواپيماهاي امريکايي که بر روي عراق و سوريه پرواز مي‌کرد را بلافاصله در اختيار مي‌گرفتيم و اطلاعات لازم را براي انجام عمليات‌ها به دست مي‎‌آوريم و با کمترين تعداد شهدا مناطق بزرگي را تسخير کرديم.
وي با بيان اينکه بسياري از اطلاعات مراکز داعش را با نفوذ به سيستم کنترلي امريکايي‌ها به دست آورديم تصريح کرد: قرار بود اين جنگ در سوريه و عراق 30 سال طول بکشد اما سه ساله جمع شد.
فرمانده نيروي هوافضاي سپاه با اشاره به اينکه نبايد سر سوزني انتظار کمک از امريکايي‌ها، اروپايي‎ها و کشورهاي مرتجع منطقه داشته باشيم ادامه داد: آن‌ها دستشان به ما برسد کاري که با پاسداران ما در خاش کردند انجام مي‌دهند.
سردار حاجي‌زاده با اشاره به اينکه در حوزه اقتصادي به خوبي عمل نکرديم تصريح کرد: چرا سخنان مقام معظم رهبري در حوزه اقتصادي را جدي نمي‌گيريم و عمل نمي‌کنيم؟
وي ادامه داد: بايد در گام دوم انقلاب با يکدلي به کشوري نمونه در جهان تبديل شويم.

نظر شما