شناسهٔ خبر: 31287853 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

داوری از کرواسی دیدار نهایی لیگ برتر واترپلو را قضاوت می‌کند

فینال با سوت خارجی!/ فینال واترپلو با قاضی کروات

داوری از کرواسی قرار است تا فینال لیگ برتر واترپلوی باشگاه های کشور را سوت بزند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، مرحله نیمه‌نهایی بیست و هستمین دوره لیگ برتر واترپلو از فردا ( پنجشنبه) با برگزاری دو دیدار در استخر بین‌المللی ۹ دی مجموعه ورزشی شیرودی آغاز می‌شود. در این مرحله از مسابقات تیم‌های سایپا و پدافند به مصاف هم خواهند رفت. در دیگر بازی این مرحله هم تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی و نفت امیدیه با هم بازی خواهند کرد.

طبق برنامه قرار است فینال این دوره از پیکارها 7 اسفند ماه برگزار شود. در همین راستا مسئولان فدراسیون تصمیم گرفته‌اند تا از حضور یک داور خارجی برای قضاوت در فینال رقابت‌ها استفاده کنند.

فرید فتاحیان، دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو با تایید این خبر به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، گفت: به چند دلیل تصمیم گرفتیم تا از داور خارجی برای فینال استفاده کنیم. اول اینکه می خواستیم تا جایی که امکان دارد از حاشیه‌ها کم کنیم و دیگر اینکه هدف مان این است تا سطح داوران خوب ایرانی بالاتر برود.

وی در پاسخ به این سوال که چرا تنها از یک داور استفاده می‌کنید، تصریح کرد: پیش از این قرار بود از چند داور هم استفاده کنیم، اما به دلیل بالا بودن هزینه‌ها و پر بودن زمان داوران مدنظرمان در نهایت مقرر شد یک داور از کرواسی برای قضاوت بازی فینال به ایران بیاید. البته این نکته را هم باید بگویم که داوران خودمان هم سطح بالایی دارند و ما همیشه قدردان زحمات آنها هستیم، اما فکر می‌کنیم حضور داوران خارجی در ایران باعث خواهد شد تا سطح داوران داخلی بالاتر برود.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما