شناسهٔ خبر: 31286526 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رئیس هیأت اسکواش استان مرکزی خبر داد

برگزاری دوره مربیگری سطح یک اسکواش به ميزبانی اراک

رئیس هیأت اسکواش استان مرکزی گفت: یک دوره مربی‌گری سطح یک اسکواش در اسفندماه سال جاری در اراک برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

سوسن طوفانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: هیأت اسکواش استان مرکزی در نظر دارد برای بالا بردن و افزایش سطح دانش مربیان اسکواش استان یک دوره مربی‌گری سطح یک را در اسفندماه سال جاری به میزبانی اراک برگزار کند.

وی با اشاره به شرایط شرکت در دوره بیان کرد: دارا بودن حداقل سن ۱۸ سال، دارا بودن حداقل مدرک دیپلم و دارا بودن کارت بیمه ورزشی معتبر در این دوره الزامی است.

رئیس هیأت اسکواش استان مرکزی با بیان اینکه شرکت برای عموم آزاد است ادامه داد: شرکت‌کنندگان در این دوره مربی‌گری باید کارت معتبر عضویت در اسکواش را نیز داشته باشند.

طوفانی با اشاره به مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام در این دوره آموزشی افزود: اسکن کارت ملی، آخرین مدرک تحصیلی و عکس 4*3 و اصل فیش واریزی می‌بایست بر روی یک سی‌دی به مسئول دوره در شروع کلاس تحویل شود.

وی هزینه دوره دانش‌افزایی مربیگری سطح یک اسکواش را ۳/۵۰۰/۰۰۰ ریال عنوان کرد و یادآور شد: مبلغ دوره به شماره حساب ۰۱۰۹۴۶۸۴۳۵۰۰۶ به نام هیأت اسکواش استان مرکزی نزد بانک ملی واریز شود.

رئیس هیأت اسکواش استان مرکزی از تفاهم‌نامه با آموزش و پرورش نام برد و تصریح کرد: طبق این تفاهم‌نامه هزینه شرکت در دوره برای معلمان ورزشی و همچنین دانشجویان تربیت‌بدنی نیم‌بها است.

طوفانی مهلت ثبت‌نام را تا ۶ اسفندماه و تاریخ برگزاری دوره را از ۷ لغایت ۱۰ اسفندماه و محل برگزاری کلاس دانش‌افزایی را در خیابان دانشگاه مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد، سالن اختصاصی اسکواش زنده‌یاد علی روغنی عنوان کرد.

به گفته وی در صورت عدم قبولی برای شرکت‌کنندگان کارت سطح عمومی صادر می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما