شناسهٔ خبر: 31286450 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

معاون برنامه ریزی و هماهنگی معاونت امور زنان و خانواده :

نشست های تخصصی تشکل های اجتماعی زنان با جدیت دنبال می شود

نژادی گفت: نشست های تخصصی تشکل های اجتماعی زنان و خانواده از دولت یازدهم در دستور کار قرار گرفته است و در حال حاضر با جدیت دنبال می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان، «اطهره نژادی»، در برنامه افتتاحیه نشست های تخصصی و کارگاه های آموزشی تشکل های اجتماعی زنان و خانواده شهر تهران گفت:نشست های تخصصی با این هدف برگزار شدند که بتوانیم همکاری های تخصصی شبکه ای را در سراسر کشور گسترش دهیم،هرچند موانع زیادی هم وجود داشت و برطرف شد،لذا هشت نشست منطقه ای در دولت یازدهم برگزار شد. بعد از نشست های منطقه ای ما به یک نیازسنجی پژوهشی پرداختیم که اگر قرار باشد نشست ها را ادامه دهیم،طبق نظرات آنها، بدانیم با چه موضوعاتی باید کارها را پیش ببریم.

 

معاون برنامه ریزی و هماهنگی معاونت امور زنان و خانواده با بیان اینکه از جمله اولویت های مهم در این نیازسنجی ها پروژه نویسی زنان کار آفرین بود تصریح کرد: همچنین طبق نیازسنجی های صورت گرفته تشکل ها نیازمند جذب حمایت های مالی هستند که امیداوریم در این زمینه تسهیل گری شود.

 

معاون برنامه ریزی و هماهنگی معاونت امور زنان و خانواده اظهار کرد: این نشست ها در هشت نقطه کشور به صورت منطقه ای برگزار شد و در دولت دوازدهم از بقیه، فرآیندها متمایز شد به دلیل اینکه ان جی اوهایی که در تهران فعالیت می کنند عموما هم تخصصی تر هستند و هم پیشکسوت هایی در این تشکل ها وجود دارند که در بسیاری از موارد دولتی ها باید از آنها بیاموزند.

 

نژادی اظهار کرد: ما به عنوان معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری اعلام آمادگی می کنیم در سال 98 از همکاری بیشتر تشکل ها در برگزاری همین نشست های تخصصی استقبال و از پیشنهادات و نظرات شان در جهت برون سپاری کارها استفاده کنیم.

 

وی تصریح کرد: نشست های تخصصی تشکل های اجتماعی زنان و خانواده از دولت یازدهم در دستور کار قرار گرفته است و در حال حاضر با جدیت دنبال می شوددر سال 98  نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

 

معاون برنامه ریزی و هماهنگی معاونت امور زنان و خانواده گفت: امیدواریم این نشست های تخصصی کمک کند که رد پای جامعه مدنی در کشور به قدری قوی و گسترده باشد که با تغییر دولت ها اثرگذاری و شور و نشاط جامعه مدنی پابرجا بماند و ما بتوانیم از اثرات و پیامدهای حضور شما در مشارکت های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی استفاده کنیم.

 

 

نظر شما