شناسهٔ خبر: 31286444 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری تهران :

برگزاری« کارگاه های آموزشی زنان و خانواده» در محله‌های آسیب پذیر شهر تهران

شارقی گفت:کارگاه های آموزشی زنان و خانواده در دوره گذشته بالغ بر ۳۰ پروژه در حوزه های مختلف بوده و اکنون آماده اجرا در محله‌های آسیب پذیر شهر تهران است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، «ثریا شارقی» در این نشست ضمن اشاره به این کارگاه های آموزشی اظهار داشت: در دومین نشست از سلسله نشست های کارگاه های آموزشی زنان و خانواده در دوره گذشته تعامل و هم‌افزایی خوبی را با حضور بیش از ۱۲۰ تشکل غیر دولتی و سمن ها داشتیم که خوشحالم امروز چنین روندی تداوم یافته است.
 

 

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری تهران افزود: برآیند این کارگاه آموزشی در دوره گذشته بالغ بر ۳۰ پروژه در حوزه های مختلف بوده و اکنون آماده اجرا در محله‌های آسیب پذیر شهر تهران است.
 

 

شارقی خاطرنشان کرد: امیدواریم که در شهر تهران به عنوان پایتخت کشور شاهد اجرای طرح های بیشتری در این حوزه باشیم چراکه سمن ها در آن از پتانسیل بالایی چه در حوزه ملی و چه در حوزه استانی برخوردار بوده و می‌توانند اقدامات گسترده‌تری را ترتیب اثر دهند.
 

 

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری تهران یادآور شد: در کارگاه های آموزشی تشکل های اجتماعی زنان و خانواده شهر تهران سمن ها با نحوه جذب منابع مالی آشنا شده و همه این نهاد ها حتی در دور افتاده ترین نقاط نیز می توانند نسبت به دستیابی به منابع مالی و اطلاعات مورد نیاز خود اقدام کنند.
 

 

وی  گفت: به تشکل های مردم نهادی که در دوره های کارگاه های آموزشی کنونی شرکت کنند گواهی پایان دوره اعطا شده و در حوزه برون سپاری پروژه ها توسط دولت امتیاز ویژه‌ای برای آن‌ها تلقی خواهد شد

 

نظر شما