شناسهٔ خبر: 31286413 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

قرائت پیام اختصاصی آیت‌الله «نوری‌همدانی» برای روحانیون ایثارگر استان مرکزی

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان مرکزی گفت: در دومین همایش طلاب و روحانیون ایثارگر استان مرکزی، پیام اختصاصی آیت‌الله «نوری‌همدانی» برای روحانیون ایثارگر استان مرکزی توسط نماینده وی قرائت می‌شود.

صاحب‌خبر -

قرائت پیام اختصاصی آیت‌الله «نوری‌همدانی» برای روحانیون ایثارگر استان مرکزی //عکس لحاظ شود///حجت‌الاسلام «مصطفی شریفی» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در استان مرکزی، اظهار داشت: دومین همایش طلاب و روحانیون ایثارگر استان مرکزی روز پنجشنبه 2 اسفند ماه در سالن جلسات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی برگزار خواهد شد.

شریفی ادامه داد: در این مجمع که با همکاری 13 ارگان در استان برگزار می‌شود، 170 نفر از روحانیون ایثارگر حضور خواهند داشت و سخنران اصلی مراسم سردار «آسودی» مسئول تاریخ شفاهی روحانیون ایثارگر در سپاه پاسداران است.

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان مرکزی در خصوص برنامه‌های پیش‌بینی شده در این مراسم گفت: خاطره‌گویی مادر 3 شهید از جمله شهید طلبه «سیدحسین موسوی»، خاطره گویی روحانی ایثارگر حجت‌الاسلام «نعمت‌الله کاظم‌زاده» و پدر شهید والا‌مقام «کاظم‌زاده» و خاطره‌گویی «حسین عسگری» از آزاده‌های روحانی و ایثارگر از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این مراسم است.

وی در خصوص اهداف این گردهمایی عنوان کرد: از اهداف این مراسم می‌توان به «گردهمایی و تجدید میثاق روحانیون ایثارگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام و شهدا»، جمع‌آوری اطلاعات و آمار دقیق روحانیون ایثارگر استان مرکزی» و «استفاده از بیان خاطرات و اسناد روحانیون ایثارگر برای ثبت تاریخ شفاهی و تولید محتوای ادبی و هنری» اشاره کرد.

این مسئول گفت: این همایش به عنوان پیش اجلاسیه اجلاسیه اصلی روحانیت که از برنامه های کنگره نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و 6 هزار و 200 شهید استان مرکزی است و در اردیبهشت ماه 98 برگزار می‌شود، است.

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان مرکزی گفت: در این برنامه پیام اختصاصی آیت‌الله «حسین نوری‌همدانی» برای روحانیون ایثارگر استان مرکزی توسط نماینده وی قرائت می شود.

انتهای پیام/

نظر شما