شناسهٔ خبر: 31286239 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در کرمانشاه:

55 کانون خادمیاری در کرمانشاه فعال است

مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه گفت: 35 کانون خادمیاری در حوزه‌های مختلف تخصصی و 20 کانون خادمیاری محله‌ای در استان فعالیت می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سید محمدجعفر امامیان پیش از ظهر امروز در حاشیه آئین افتتاحیه 2 هزار کانون خادمیاران رضوی که همزمان در سراسر کشور با حضور آیت‌الله رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: براساس منشور ابلاغی مقام معظم رهبری کانون‌های خادمیاری آستان قدس رضوی در سراسر کشور در حوزه‌های مختلف فرهنگی، محرومیت‌زدایی و... به صورت افتخاری مشغول به فعالیت هستند در این میان استان کرمانشاه نیز رشد قابل توجهی در اجرای طرح های خادمیاری ایفا کرده است.

مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه از فعالیت 35 کانون خادمیاری در حوزه‌های مختلف تخصصی با حضور اساتید، نخبگان و متخصصان خبر داد و گفت: علاوه بر این تعداد کانون‌های تخصصی، 20 کانون خادمیاری محله‌ای نیز برنامه‌های متنوعی را در محله‌های و مناطق مختلف شهری و روستایی اجرا می‌کنند.

امامیان در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در خصوص اجرایی شدن برخی برنامه‌ها و میزان اثرگذاری این برنامه‌ها از سوی نمایندگی آستان قدس در استان کرمانشاه، گفت: از جمله برنامه‌هایی که می‌توان عنوان کرد طرح‌های خادمیاری در حوزه سلامت است که توانسته‌ایم در بستر طرح‌های جهادی به صورت گسترده در سراسر استان به مرحله اجرا در آوریم.

انتهای پیام/پ/س

نظر شما