شناسهٔ خبر: 31280183 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

تداوم پس‌لرزه‌هاي شکست اسرائيل در غزه؛ فرمانده "يگان کماندوهاي" صهيونيست‌ها هم استعفا کرد

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا - فرمانده يگان کماندوهاي ارتش رژيم صهيونيستي بعد از گذشت دو ماه از شکست نيروهاي تحت امرش در عمليات "خان‌يونس" جنوب باريکه غزه، از سمت خود استعفا کرد.
به گزارش خبرگزاري آريا، سرهنگ "اچ" H روز سه شنبه اعلام کرد تصميم گرفته است به خدمت خود در ارتش اسرائيل پايان داده و بازنشسته شود. استعفاي فرمانده يگان کماندوهاي رژيم صهيونيستي طي 23 سال گذشته بي‌سابقه بوده است.
گروهي از کماندوهاي رژيم صهيونيستي نوامبر 2018، به منطقه اي در شرق خان يونس حمله کردند و يکي از فرماندهان ارشد گردان هاي شهيد عزالدين القسام شاخه نظامي جنبش مقاومت اسلامي فلسطين"حماس" را به شهادت رساندند.
در پي اين يورش، نيروهاي مقاومت فلسطين با کماندوهاي صهيونيست درگير شدند و ده ها نفر از آنها را به هلاکت رسانده و يا زخمي کردند.
همزمان يگان موشکي مقاومت اسلامي فلسطين بيش از 500 فروند موشک و راکت به سمت شهرک‌هاي صهيونيست‌نشين در مناطق مرزي نزديک غزه شليک کرد که سامانه دفاع موشکي رژيم صهيونيستي موسوم به «گنبد آهنين» توفيق چنداني در متوقف کردن اين حملات نداشت.
پاسخ قاطع موشکي مقاومت فلسطين باعث شد رژيم صهيونيستي دست به دامن مصر براي برقراري آتش‌بس شود.
به دنبال ناکامي رژيم صهيونيستي در حمله به باريکه غزه و اعلام آتش بس ميان دو طرف، "آويگدور ليبرمن" وزير جنگ وقت رژيم صهيونيستي مجبور به استعفا شد.
با استعفاي ليبرمن دولت ائتلافي رژيم صهيونيستي در آستانه فروپاشي قرار گرفته است.
117

نظر شما