شناسهٔ خبر: 31279040 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ایران | لینک خبر

درخشش کودکان ایرانی در مسابقه نقاشی «بنسکا» بلغارستان

جشن و شادی به همراه دوستان

صاحب‌خبر -



نقاشی‌هایی که می‌بینید، کار بچه‌های ایرانی است که در مسابقه بین‌المللی نقاشی «بنسکا» کشور بلغارستان شرکت کرده بودند. آنها توانستند نشان‌های طلا، نقره، برنز و دیپلم افتخار این مسابقه را به‌دست آورند.
 موضوع این مسابقه نقاشی، «جشن و شادی به‌همراه دوستان» بود. بچه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم نقاشی‌های خود را با این موضوع به مسابقه فرستادند.
 محمد امیریان ۷ ساله و روشنا غلام‌زاده هر دو از بهبهان در استان خوزستان هریک نشان طلا و دیپلم افتخار این مسابقه را دریافت کردند.
محمدمهدی اکبرنیا ۹ ساله از اردبیل و کوثر قهرمانی ۱۳ ساله از شهر مهاباد استان آذربایجان غربی هم موفق به دریافت نشان نقره و دیپلم افتخار این مسابقه شدند.
همچنین فاطمه عبیری ۶ ساله از تهران، حسنی اسکندری از همدان، علی مهراب‌فر ۸ ساله از اهواز و طناز طباطبایی ۶ ساله از آباده استان فارس نشان برنز و دیپلم افتخار این مسابقه را از آن خود کردند.
دیپلم افتخار این مسابقه را هم محمدجواد سالمی ۱۱ ساله از اسدآباد استان همدان، نگین تاجیک ۱۲ ساله از کهریزسنگ استان اصفهان، محیا سعیدی ۵ ساله از اراک استان مرکزی، هانیه موسوی ۱۲ ساله از نیر استان اردبیل کسب کردند.

نظر شما