شناسهٔ خبر: 31273729 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

کنگره شهداي روحاني سال آينده برگزار مي‌شود

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا - تهران - ايرنا - نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران از برگزاري کنگره چهار هزار شهيد روحاني در سال آينده خبر داد.

به گزارش خبرنگار دفاعي ايرنا، حجت الاسلام والمسلمين عبدالله حاجي صادقي در نشست خبري با عنوان «کارکردهاي روحانيت در سپاه و دفاع مقدس و نقش آفريني هاي امروز و فراروي آنان» با گراميداشت ياد و خاطره شهداي دفاع مقدس از جمله حجت‌الاسلام والمسلمين شهيد محلاتي، اظهار داشت: شهيد محلاتي از ياران برجسته و شجاع حضرت امام راحل (ره) بود.
وي با اشاره به حمله تروريستي زاهدان يادآور شد: اين اقدام که به دست جبهه استکبار و برخي از ايادي آنها مانند کشورهاي عربي و به دست پاکستان انجام شد، نشانه ضعف آنهاست.
حاجي صادقي به حضور پرشکوه مردم در 22 بهمن اشاره کرد و يادآور شد:مردم وعده داده بودند با وجود برخي گلايه ها و ناملايمات در اين راهپيمايي شرکت خواهند کردند، امسال حضور مردم در 22 بهمن از 39 سال گذشته بيشتر بود.
نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با بيان اينکه امسال هم حضور کمي و کيفي و هم روحيه انقلابي صراحت بيشتري داشت، تاکيد کرد: دشمن مي خواست از اين حضور انتقام بگيرد که نشانه زبوني آنهاست.
حاجي صادقي با بيان اينکه اين اقدام براي دشمنان هزينه سنگيني خواهد داشت، خاطرنشان کرد: برخي از تروريست ها اهل پاکستان هستند و تامين مالي آنها از جاي ديگري انجام مي شود.
وي تصريح کرد: هزينه کساني که عقبه اين جريان هستند خيلي بيشتر از آن چيزي خواهد بود که متصور هستند و دشمنان بدانند هزينه ذلت را پرداخت خواهند کرد.
وي با بيان اين‌که مردم رمز بقاي چهل ساله اين انقلاب هستند، گفت: ما آمديم انقلاب را حفظ کنيم، در اين مسير شهيد مي دهيم، جوسازي‌ها را قبول مي‌کنيم اما در همه موقعيت ها حافظ اين انقلاب خواهيم بود.
نماينده ولي فقيه در سپاه با تاکيد بر اينکه سپاه عالي ترين امکانات را دارد که دشمن از بسياري از آنها خبر ندارد، خاطرنشان کرد: سرمايه اصلي سپاه پاسداران هويت ديني، معنويت و خدا گرايي سپاه است.
وي در ادامه به بيانيه مهم رهبري با عنوان گام دوم اشاره کرد و گفت: بيانيه اخير رهبري منشور گام دوم و براي تثبيت انقلاب است تا دولت اسلامي به معناي حقيقي اسلامي بشود. پيام اول اين بيانيه اين است که در حالي که دشمن انقلاب را متوقف مي داند، رهبري ٤٠ سال نخست را گام اول مي داند.
نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در پاسخ به سوالي درباره موضوع نفوذ در وقوع حادثه تروريستي زاهدان، اظهار داشت: يکي از خطرهاي بزرگي که انقلاب اسلامي را تهديد مي کند، خطر نفوذ است.
وي افزود: آمريکايي ها اذعان دارند که انقلاب اسلامي شاخص هاي ابرقدرتي را از آنها گرفته است و به همين دليل دشمني را از طرق مختلف دنبال مي کنند.
حاجي صادقي با بيان اينکه در بحث نفوذ هم، دشمنان نفوذ فکري و نفوذ در افراد را دنبال مي کنند، گفت: درباره حادثه اخير هم خانمي در مرحله اول دستگير شد، اين خانم سرنخي براي خيلي از موارد ديگر بود که باعث دستپاچگي دشمن شد.
وي در پاسخ به سوالي درباره برنامه هاي سپاه براي تحقق انتظارات رهبري در بيانيه راهبردي ايشان، تصريح کرد: رهبري دشمن را به خوبي معرفي کرده است، توجه به جوانان به زيبايي در اين منشور بيان شده است و اعتماد ايشان به جوانان امروزي براي ما اطمينان بخش است.
حاجي صادقي ادامه داد: منظومه فکري انقلاب و آينده آن در اين بيانيه ترسيم شده است و نشان مي دهد ايشان پيش بيني ها و در برخي موارد پيشگويي ها نسبت به آينده دارند.
نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي يادآور شد: در سپاه گروه هاي انديشه ورز ماموريت يافته اند تا نسبت به قسمت هاي مختلف اين منشور کار کنند که اميدواريم هم در بحث کار علمي و پژوهشي و هم عملي کردن اين راهبرد بزرگ اقدام کنيم.
وي ادامه داد: سپاه در اقدامات خود مصمم است چون رسالتش پاسداري از انقلاب است، سپاه نيروي مسلح است، اما محدود به نظامي گري نيست و هرجا خطري متوجه انقلاب باشد، خواه سخت، نيمه سخت و يا تهديد نرم، ماموريت حضور دارد.
سيام*9314*1535
انتهاي پيام /*

نظر شما