شناسهٔ خبر: 31273123 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

ماجرای اتمام فروش فوری پراید 37 میلیونی در 45 دقیقه‌ چه بود؟

فروش فوری پراید 37 میلیونی، 45 دقیقه‌ای تمام شد

صاحب‌خبر -

سارا محقق؛ فروش فوری دو غول خودروسازی کشور به منظور تعدیل قیمت‌ها و تنظیم بازار امروز در حالی با قیمت‌های جدید آغاز شد که ظرفیت خرید پراید به‌عنوان ارزان‌ترین خودرو 45 دقیقه‌ای تمام شد.
فروش فوری دو مدل پراید سایپا که از صبح امروز شروع شده بود به یک ساعت نکشیده در شهرهای تهران و شیراز تکمیل شد.
سایپا دو خودرو پراید 131 و 151 را امروز با قیمت 37 میلیون و 100 هزار تومان و 38 میلیون تومان عرضه کرده بود.
قیمت فروش فوری این دو خودروساز هم به شکل عجیبی در تبعیت از بازار با افزایش همراه بود که به اذعان فعالان بازار تأثیری بر تعدیل قیمت‌ها نخواهد داشت.
به‌عنوان مثال، فروش فوری 206 تیپ 2 که پیش از این به قیمت 57 میلیون و 500 هزار تومان فروخته می‌شد، امروز با فاصله زیادی از قیمت قبل 72 میلیون تومان برای فروش گذاشته شده است.
فروش امروز سایپا و ایران خودرو بر اساس فرمول فروش خودرو به قیمتی معادل ۵ درصد حاشیه بازار انجام شده است.
همچنین پژو ۲۰۷ دنده‌ای ۹۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت خورد. این خودرو دو هفته قبل ۸۵ میلیون تومان بود. پژو پارس هم برای فروش فوری 81 میلیون تومان قیمت خورده در حالی که پیش از این 65 میلیون تومان بود.
همچنین رانا نیز با قیمت 74 میلیون و 700 هزار تومان و سمند ال ایکس ef7 نیز81 میلیون و 900 هزار تومان به فروش می‌رسد.
همچنین سایپا کوییک دنده‌ای را برای فروش 54 میلیون تومان اعلام کرده در حالی که این خودرو پیش از این ۵۰ میلیون و سیصد هزار تومان قیمت خورده بود.
دو خودرو ساز برای فروش فوری امروز البته شرایطی نیز تعیین کردند. براساس اطلاعیه این شرکت‌ها هر کد ملی یک خودرو می‌تواند ثبت‌نام کند و کسانی که از سال 96 خودرو ثبت‌نامی دارند امکان خرید جدید را ندارند.

کلمات کلیدی

پراید

45 دقیقه

پیش فروش

نظر شما