شناسهٔ خبر: 31272216 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

رپرتاژ آگهی؛ با گران ترین و لوکس ترین شاسی بلند بنز در سال 2019 آشنا شوید

مهیار میرزاپور

خودروی جدید شرکت بنز با نام تجاری GLS 2019 که به تازگی معرفی شده است، گرانترین و لوکس‌ترین خودروی بنز در سال 2019 است.

صاحب‌خبر -

خودروی جدید شرکت بنز با نام تجاری GLS 2019 که به تازگی معرفی شده است، گرانترین و لوکس‌ترین خودروی بنز در سال 2019 است که این بار زبان طراحی جسورانه و مدرن خود پای به عرصه رقابت گذاشته است. این خودرو قابلیت حمل 7نفر را در لوکس‌ترین حالت ممکن دارد و درحال حاضر هیچ خودروی دیگری با قابلیت حمل 7 نفر توانایی رقابت با این مدل را ندارد. احتمال می‌رود با ورود این خودرو به بازار، خرید و فروش بنزGLS با یک روند افزایشی روبرو شود. در ادامه با بررسی این خودرو با ما همراه باشید.

بررسی طراحی  خارجی بنز GLS 2019

طراحی مرسدس بنز GLS به طوری مهندسی شده است که قابلیت گنجایش 7 مسافر را در کابین سوپر لوکس خود دارد. این خودرو که ذات رهبری درمیان خودروهای شاسی‌بلند را همانند کلاس S سدان داراست، مشتاقانه از طرف کمپانی بنز آمده است تا شما و خانواده‌تان را به هر مقصدی که مایلید هدایت کند. زبان طراحی این خودرو جسورانه می‌باشد. از چراغ ها گرفته تا لاستیک‌های 22 اینچی و بدنه‌ای عضلانی و ظاهری ایرودینامیک. چراغ‌های روشنایی در روز در قاب خوش فرم و چراغ های نسل جدید با قابلیت پرتو افکنی بالای GLS 2019 نیز بسیار زیبا بوده و چراغ‌های عریض پشتی شامل چراغ ترمز و راهنما می‌باشد. یا این اوصاف خرید بنزGLS مدل 2019 می‌تواند لذت سفر های طولانی با ماشین را بیشتر کند.

بنزGLS در خط مقدم تجمل، برای هر سه ردیف

صندلی‌های جلوی این خودرو دارای گرم‌کن و ماساژور می‌باشند، ردیف دوم متحرک بوده و ردیف سوم به همراه قابلیت تا شوندگی، برای جای‌گیری 7 فرد بالغ فضای کافی در اختیارتان قرار می‌دهد. مهم نیست در کدام ردیف GLS خواهید نشست، کیفیت بالا و بهبودهای صورت گرفته و امکانات رفاهی این خودرو در تمامی قسمت‌ها محسوس می‌باشد و سقف پانورامای وسیع بالای سرتان را پوشش خواهد داد.

درب‌های کناری کشیده امکان ورود آسان را به‌ردیف دوم و سوم کابین می‌دهند و هنگام ورود به‌ردیف سوم، باید صندلی‌های ردیف دوم حرکت داده شوند. که این امر تنها با فشردن دکمه موجود بر روی صندلی و کاملاً به‌صورت خودکار و با سرعت بسیار بالایی صورت می‌گیرد. در صورت تا کردن صندلی‌های عقب و حرکت دادن صندلی‌های ردیف دوم، فضایی معادل 2300 لیتر جهت عملیات بارگیری در این اتومبیل حاصل خواهد شد و درمجموع به‌جرئت می‌توان گفت که پیکربندی خودروی بنز GLS 2019 هر سطح انتظاری را برآورده می‌کند.

بررسی موتور و مشخصات فنی مرسدس بنز GLS 2019

موتورهای توربوشارژ دوقلو V6 و V8 این خودرو قادرند با تزریق پیشرفته و مستقیم سوخت و به‌کارگیری سوییچ چندمنظوره که هرچند میلی‌ثانیه خودش را تنظیم می‌کند، گشتاور بیشتری را از سوخت کمتر تولید کنند. در کنار جعبه‌دنده خودکار 9 سرعته، حالت‌های مختلف رانندگی موجود این خودرو از اسپرت تا ریلکس به شما اجازه می‌دهند حالت رانندگی‌تان را با توجه به حس و حال هرلحظه خود تعیین کنید. هندلینگ این خودرو بسیار عالی است و استاندارد 4MATIC بلافاصله قدرت تولیدی را به چرخ‌ها ارسال می‌کند و سیستم فنربندی و تعلیق این خودرو نیز قابلیت تغییر و سازگاری با جاده را دارد. لازم به ذکر می‌باشد که سیستم یدک کشی پیشرفته نیز در این نسخه وجود دارد و موتور دست‌ساز V8 مرسدس بنز GLS رقم خیره‌کننده 578 اسب بخار و 760گشتاور را تولید می‌کند. بنابراین اگر به دنبال یک آفرود پرقدرت هستید، خرید بنزGLS 2019 می‌تواند فراتر از انتظار شما عمل کند.

بررسی قیمت، امکانات رفاهی و ایمنی بنز GLS 2019

‌تکنولوژی، وظیفه ایمن‌سازی این خودرو را بر عهده دارد. رادار و سیستم کمک یار ترمز، سنسور تشخیص فاصله و جلوپنجره قدرتمند و محکم در مرحله‌ی آخر، این اطمینان را می‌دهند که در صورت بروز هرگونه اتفاق پیش‌بینی‌نشده سلامت سرنشینان به بهترین نحو ممکن حفظ شود. امکانات رفاهی خودرو نیز شامل صفحه‌نمایش 8 اینچی جهت تنظیم خودرو و اجرای سیستم سرگرمی و ناوبری به‌وسیله کنترلرهای لمسی قرارگرفته در کنسول و 64 رنگ مختلف کابین در کنار سیستم صوتی سفارشی ساخته‌شده برای GLS می‌باشند.

این اتومبیل، خودرویی تولیدشده در سال 2019 می‌باشد و به همین دلیل سطح تکنولوژی بکار رفته در مرسدس بنز GLS بسیار بالاست، خالی از لطف دانستیم که اگر برخی از آنها را نادیده بگیریم: قابلیت اتصال گوشی هوشمند خود به خودرو این امکان را برایتان فراهم خواهد کرد که بتوانید خودروی خود را با استفاده از گوشی موبایل کنترل کنید یا برای سرویس‌دهی به خودروی خود مستقیماً از کمپانی بنز وقت بگیرید و همین‌طور امکان اتصال سیستم Wi-Fi داخلی با هزینه‌ی کمتر در این خودرو وجود دارد. یک جفت صفحه‌نمایش با رزولوشن بالا نیز در پشت دو صندلی جلو تعبیه‌شده است تا سرنشینان ردیف دوم به انجام بازی ویدئویی و یا مشاهده‌ی فیلم بپردازند. قیمت بنزGLS هنوز به‌صورت رسمی اعلام‌نشده است ولی با توجه به امکانات و مشخصات ذکر شده‌ی موجود در این خودرو، می‌توان حدود قیمت 198 هزار دلاری را برای این مدل پیش‌بینی کرد.

 

منبع: ویرلن

نظر شما