شناسهٔ خبر: 31270143 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

بونوچی: پیش از پیوستن به یوونتوس از رئال مادرید پیشنهاد داشتم اما انتخابم بازگشت به یووه بود

علیرضا نجاتی

مدافع باتجربه یووه می گوید هدف تیمش رسیدن به فینال لیگ قهرمانان است و در این راه باید از سد اتلتیکو مادرید بگذرند.

صاحب‌خبر -

طرفداری- لئوناردو بونوچی، مدافع 31 ساله ایتالیایی که پس از یک سال حضور در میلان، دوباره به یوونتوس بازگشته و پیش از دیدار حساس تیمش برابر اتلتیکو مادرید، مصاحبه ای با نشریه اسپانیایی آ اس انجام داد:

پیش از پیوستن به یوونتوس در این تابستان، رئال مادرید به من پیشنهاد داده بود و این برایم مایه افتخار بود زیرا چنین چیزی نشان می دهد که در سال های اخیر عملکرد خوبی داشته ام اما یوونتوس نیز مرا می خواست و من هم برای بازگشت به یووه و پوشیدن دوباره پیراهن این تیم مشتاق بودم. دیبالا اکنون به بلوغ رسیده و تمرکز او روی گلزنی و کمک به تیم است. در کنار بارتزالی و کیه لینی، اوقات بسیار خوبی را طی این سال ها سپری کرده ام. رونالدو؟ وقتی او به یوونتوس پیوست من خوشحال نبودم زیرا در آن زمان من هنوز در تیم دیگری بودم. اما اگر باشگاهی بتواند بازیکنی چون رونالدو را جذب کند یعنی سطح آن ها بسیار بالاتر از قبل رفته است. رونالدو همانند یک ماشین است و من ثبات او را تحسین می کنم. او امسال شایسته کسب توپ طلا بود اما او برای توپ طلای سال بعدی تلاش می کند.

وی ادامه داد: 

رویارویی با اتلتیکو مادرید خیلی سخت است اما ما هدفمان رسیدن به فینال لیگ قهرمانان است و برای رسیدن به این هدف، باید از سد اتلتیکو بگذریم. می خواهیم حداقل یک گل در خانه آن ها به ثمر برسانیم. موراتا؟ من و آلوارو با هم دوست هستیم اما در زمین فوتبال، با او سفت و سخت برخورد خواهم کرد. موراتا اگر اعتماد به نفس داشته باشد، می تواند به یکی از بهترین مهاجمان تبدیل شود.

نظر شما