شناسهٔ خبر: 31265029 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

کاپلو: مسی تنها نابغه دنیای فوتبال است؛ کریستیانو رونالدو عزم بالایی برای قهرمانی در لیگ قهرمانان همراه با یوونتوس دارد

میلاد وفادار

کاپلو با علم به توانایی‌های خارق العاده رونالدو، مسی را بازیکنی خاص و بی نظیر می‌داند.

صاحب‌خبر -

طرفداری- فابیو کاپلو ضمن ستایش از درخشش کریستیانو رونالدو در یوونتوس، لیونل مسی را تنها «نابغه» دنیای فوتبال لقب داد.

به گزارش سایت گل، در دهه گذشته همواره این مطلب که «رونالدو یا مسی، کدامیک برترین بازیکن تاریخ هستند؟» محل مناقشه بوده است. سرمربی سابق ایتالیایی در جدیدترین پاسخ خود به این پرسش گفت:

لئو مسی فوتبالیست نیست؛ او یک نابغه و در واقع تنها نابغه دنیای فوتبال است. او به افتخارات زیادی همراه با آرژانتین دست نیافته است چون نمی‌تواند تمام کار را به تنهایی انجام دهد.

پس از انتقال ۱۱۲ میلیون یورویی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید به یوونتوس، این مهاجم پرتغالی ۲۲ بار برای بیانکونری گلزنی کرده است. کاپلو در این مورد اظهار داشت:

 کریستیانو باعث شد تا بسیاری از بازیکنان یوونتوس بیدار شوند. انتقال رونالدو به باشگاه، منجر به بیداری خیلی از بازیکنان شد و او موجبات پیشرفت تیمش را فراهم کرده است. او اهمیت بالایی برای یوونتوس دارد چون داشتن بازیکنی به خوبی او در تمرینات روزمره و کسی که از خودش به آن نحو مراقبت می‌کند، برای تیمی که در لب مرز قرار داشته بسیار حائز اهمیت است. واضح است که او برای قهرمانی در لیگ قهرمانان همراه با یوونتوس، مصمم است. 

کاپلو در بخش دیگری از صحبت‌هایش، به از دست رفتن برش و قدرت خاص وین رونی طی برهه دوم حضورش در اورتون پرداخت. وازا در سال ۲۰۱۷ به باشگاه دوران کودکی خود برگشت ولی پس از گذشت یک فصل، تصمیم گرفت تا به دی سی یونایتد در لیگ آمریکا ملحق شود.  

او تصمیم گرفت به آمریکا برود و آنجا با فوتبالی جدید و متفاوت مواجه شد. این تجربه جدیدی است و بسیاری از بازیکنان ایتالیایی برای اتمام دوران حرفه‌ای خود به آنجا می‌روند. رونی بازیکن خوبی است ولی فصلی که به اورتون بازگشت را دیدم و او در آن فصل خوب کار نکرد. در زمین حضور داشت ولی مثل سایر اعضای تیم بود. دیگر آن رونی‌ که من به یاد داشتم، کسی که می‌جنگید و می‌دوید نبود. او تمامی خصوصیاتش را از دست داد.

نظر شما