شناسهٔ خبر: 31263543 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رژیم صهیونیستی 22 فلسطینی را دستگیر کرد

تهران - ایرنا- نیروهای رژیم اشغالگر قدس صبح امروز (سه شنبه) 22 شهروند فلسطینی را در کرانه باختری رود اردن دستگیر کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری 'معا' فلسطین، نظامیان صهیونیست با یورش به اردوگاه 'جنین ' 4 جوان را دستگیر کردند و باقی دستگیر شدگان نیز از روستاهای سلواد واقع در شرق رام الله، الجانیة واقع در غرب رام الله و تقوع واقع در شرق بیت لحم هستند.
در همین راستا منابع محلی اعلام کردند که نظامیان رژیم صهیونیستی تا صبح امروز با حمله به خانه های مردم روستاهای مزبور ضمن تفتیش برخی افراد حاضر در آنها را بازداشت می کردند.
نیروهای اشغالگر مدعی شدند که در روستای 'سالم' واقع در شرق 'نابلس' سلاح کشف کرده اند.
از سویی دیگر ده ها تن از جوانان فلسطینی دوشنبه شب در شرق منطقه الشجاعیه در نوار غزه به در واکنش به جنایت های ارتش رژیم اشغالگر، اقدام به آتش زدن لاستیک و به صدا درآوردن آژیرخطر از طریق بلندگوها کردند.
در این ارتباط هفت فلسطینی از جمله یک کودک، به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست زخمی و شماری نیز بر اثر استنشاق گاز اشک آور دچار آسیب شدند.
هدف این گونه عملیات ها از سوی جوانان فلسطینی، وادار کردن نظامیان صهیونیست به ادامه بیدارباش شبانه، تضعیف روحیه و تحلیل بردن قوای آنهاست.
درگیری میان ارتش رژیم صهیونیستی و جوانان فلسطینی اخیرا در سرزمین های اشغالی به ویژه نوار غزه گسترش یافته است و در جریان آن ده ها تن به شهادت رسیده اند.
فلسطینی ها در ماه های اخیر با برپایی راهپیمایی بازگشت اعتراض خود را به ادامه اشغال سرزمین های خود اعلام می کنند که در جریان آنها تاکنون شماری شهید ، زخمی و یا دستگیر شده اند.
راهپیمایی های بزرگ بازگشت از 30 مارس سال گذشته میلادی (10 فروردین 97) آغاز و تاکنون 267 فلسطینی شهید و بیش از 27 هزار نفر دیگر نیز زخمی شده اند.
این راهپیمایی ها اکنون وارد چهل و هفتمین هفته خود شده است.
خاورم*3224*1436*

نظر شما