شناسهٔ خبر: 31255091 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

دی فرانچسکو: فقط از نتیجه بازی با بولونیا راضی هستم؛ از آن بردهایی بود که اصلا خوشم نمی‌آید

محمد رضایی

دی فرا می خواهد تیمش با ارائه بازی زیبا به سه امتیاز برسد.

صاحب‌خبر -

طرفداری- در آخرین بازی هفته بیست و چهارم سری آ، آ اس رم با نتیجه 2-1 بر بولونیا غلبه کرد. رمی که در 17 هفته نخست 5 بار شکست خورد، در 7 بازی اخیرش در سری آ شکست نخورده و به 5 برد و 2 تساوی رسیده تا مشخص شود تیم دی فرانچسکو متحول شده است. 

پس از برتری مقابل بولونیا، دی فرانچسکو در مصاحبه ای با اسکای اسپورت ایتالیا گفت:

باید بگویم در نیمه اول اصلا در بازی حضور نداشتیم. اشتباهات زیادی مرتکب شدیم و حتی شایسته دریافت گل بودیم. راه اشتباهی را برای رسیدن به دروازه بولونیا انتخاب کردیم. وقتی رسیدن به محوطه جریمه حریف سخت است، باید شوت زدن را امتحان کرد. باید به بولونیا بابت بازی خوبش تبریک بگویم.

در نیمه دوم با تغییراتی که ایجاد شد، بهتر نشان دادیم ولی در کل از آن بردهایی بود که اصلا خوشم نمی آید. این بازی برای ما درس بزرگی شد اما مهم ترین مسئله در نهایت کسب سه امتیاز در خانه بود. اغلب مردم می گویند این سبک پیروزی، برگ برنده و ذخیره ای عالی برای تیم در آخر فصل است چون نشان می دهد تیم در هر شرایطی راه برد را می داند اما من این سبک را نمی پسندم. باید مثبت نگاه کرد چون این بازی، از آن دیدارهایی بود که در ابتدای فصل قطعا می باختیم. پس از نظر ذهنی گامی رو به جلو برداشتیم.

اما از نظر عملکرد نسبت به بازی با پورتو، این یک گام رو به عقب برای ما بود. تغییرات کمی در ترکیب نسبت به بازی با پورتو داشتیم و شاید دلیلش همین باشد. ده روسی؟ باید وضعیتش به طور روزانه بررسی شود؛ یک روز با ما تمرین می کند اما ممکن است جلسه تمرینی روز بعدی را از دست بدهد؛ بنابراین باید به شکل مفیدی از حضورش در زمین بهره ببریم. فعلا نقش ده روسی برای من در خارج از زمین اهمیت بیشتری نسبت به داخل زمین دارد. با این حال او امشب وقتی وارد مسابقه شد هم بسیار خوب کار کرد.

همه تیم هایی که در کورس کسب سهمیه هستند قطعا تا روز آخر خواهند جنگید. میلان در برگامو سیگنال مهمی برای رقبا فرستاد و ما نمی توانستیم امشب از مسیر پیروزی خارج شویم. صرفنظر از عملکرد امشبمان، بابت کسب نتیجه راضی و خوشحال هستیم.

نظر شما