شناسهٔ خبر: 31254145 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

درخشش خبرگزاری فارس در جشنواره مطبوعات خوزستان

اختتامیه سومین جشنواره مطبوعات استان خوزستان با اعلام نفرات برگزیده به کار خود پایان داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، اختتامیه سومین جشنواره مطبوعات استان خوزستان با اعلام نفرات برگزیده به کار خود پایان داد.

پس از انتشار فراخوان این جشنواره در ١٧ مردادماه ٤٣١ اثر در سه بخش تخصصی (سرمقاله، عکس، گرافیک و صفحه آرایی، تیتر، خبر، مصاحبه، گزارش)، بخش ویژه (شعار سال ٩٧ حمایت از کالای ایرانی) و بخش مدافعان حرم (حمله تروریستی٣١ شهریور اهواز) به دبیرخانه ارسال شد که پس از بررسی آثار توسط هیات داوران در هر بخش ٣ نفر به عنوان برگزیده انتخاب شدند.

سید علیرضا شریفی خبرنگار فارس در این جشنواره موفق به کسب همزمان رتبه اول و دوم در بخش تیتر شد.

همچنین فاطمه طاهری از خبرگزاری فارس به عنوان برگزیده بخش خبر سوگواره اربعین حسینی انتخاب شد.

محمد رضا دربندی مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی در آیین اختتامیه جشنواره مطبوعات با بیان اینکه رقابت در رسانه سبب پویایی آن می‌شود، گفت: هنگامی‌که رقابت وجود داشته باشد کیفیت آثار نیز ارتقا می‌یابد.

وی افزود: برگزاری این جشنواره در استان مزیت‌های معنوی زیادی دارد که از جمله آن می‌توان به ایجاد رقابت سالم میان نشریات، توسعه فعالیت رسانه‌ها و تولید محتوا، ایجاد نشاط و قدردانی از کسانی که در عرصه مطبوعات استان تلاشگر هستند.

دربندی در ادامه به بررسی هویت فعالان رسانه‌ای پرداخت و گفت: رسالت شغلی خبرنگاران دریافت خبر و ابلاغ آن به مردم است و ما باید تلاش کنیم در این راه اخلاق و سیره انبیاء را همواره سرلوحه کار خود قرار دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما