شناسهٔ خبر: 31253470 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

پیش بازی الغرافه قطر-ذوب آهن ایران؛ راند دوم نبرد!‌ منصوریان و ذوب آهن کوتاه نمی‌آیند

مهدی تاج الدینی

دو تیم الغرافه قطر و ذوب آهن ایران در ورزشگاه ثانی بن جاسم به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

صاحب‌خبر -

طرفداری- در چارچوب مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا 2019 دو تیم الغرافه قطر و ذوب آهن ایران از ساعت 18:30 در ورزشگاه ثانی بن جاسم قطر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا 2019
الغرافه قطر-ذوب آهن ایران
قطر-ورزشگاه ثانی بن جاسم
سه شنبه 30 بهمن 1397 ساعت 18:30

داور: دیلان پریرا (سریلانکا)

ورزشگاه ثانی بن جاسم

پیش بازی

دو تیم الغرافه قطر و ذوب آهن ایران از مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا در حالی روبروی یکدیگر قرار می گیرند که هر دو تیم شرایط مناسبی در لیگ های داخلی خود ندارند و پیروزی در این بازی و صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان می تواند نقطه عطفی برای آن ها به حساب آید.

ابتدا از میزبان دیدار فردا، الغرافه قطر شروع می کنیم. الغرافه که مهاجم تیم ملی کشورمان یعنی مهدی طارمی در آن حضور دارد، وضعیت مناسبی در جدول لیگ ستارگان قطر ندارد. این تیم در جدول 12 تیمی کشورش با 16 بازی و 18 امتیاز در رتبه هشتم قرار دارد. الغرافه که اسنایدر را به علت مصدومیت در اختیار نخواهد داشت، مطمئنا با اندیشه های هجومی مقابل ذوب آهن قرار خواهد گرفت تا با صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان بتواند تا حد زیادی ناکامی این فصل لیگ ستارگان قطر را به فراموشی بسپارد.

در سوی دیگر میدان نماینده فوتبال کشورمان، ذوب آهن ایران قرار دارد. شاگردان علیرضا منصوریان نیز به مانند حریف قطری شان شرایط مساعدی در لیگ برتر ایران ندارند و با 16 بازی و کسب 14 امتیاز در جایگاه چهاردهم مسابقات لیگ برتر قرار دارند. ذوب آهن که در دیداری سخت توانسته بود تیم الکویت کویت را شکست دهد حال در اندیشه بردی دیگر این بار در برابر تیم الغرافه بوده تا با پیروزی در این دیدار حساس، نه تنها ناکامی های خود در لیگ برتر را به فراموشی بسپارد بلکه ایران را نیز صاحب یک نماینده در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا سازد.

نشست خبری مربیان

علیرضا منصوریان: نقاط ضعف و قوت الغرافه را  به خوبی می‌دانیم؛ تمام تلاش‌مان را می‌کنیم

گورکوف، سرمربی الغرافه: مهمترین بازی ما مقابل ذوب آهن است؛ شرایط نه چندان خوبِ الغرافه باعث بالا رفتن حساسیت در این بازی شده است

نظر شما