شناسهٔ خبر: 31250897 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

همزمان با برپايي يازدهمين جشنواره پژوهش در مديريت شهري؛

کنفرانس «برند شهري» برگزار مي شود

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا- يازدهمين جشنواره پژوهش و نوآوري در مديريت شهري در 9 محور اصلي و با شعار تهران به سوي 1400 خرداد سال آينده برگزار مي شود.
به گزارش خبرگزاري آريا و به نقل از روابط عمومي مرکز مطالعات و برنامه ريزي شهر تهران، ميثم بصيرت سرپرست اين مرکز از برگزاري يازدهمين جشنواره پژوهش و نوآوري در مديريت شهري در خرداد سال آينده خبر داد و گفت: شناسايي، تبادل و ترويج يافته هاي علمي و تجارب جهاني حوزه مديريت شهري مهمترين هدف شکل گيري اين جشنواره است و امسال محور ويژه اين کنفرانس برند شهري است. به گفته ي وي تكريم پديدآورندگان آثار در حوزه هاي مختلف مديريت شهري و تقويت کاربست پژوهش هاي نظري و دستاوردهاي علمي از ديگر اهداف اين جشنواره اند.
بصيرت با اشاره به برگزاري اين جشنواره در 9 محور تخصصي گفت: زيرساخت هاي مديريتي و توسعه شهري، مالي و اقتصاد شهري، اجتماعي و فرهنگي، کاربست پروژه هاي پژوهشي، حمل و نقل و ترافيک، خدمات شهري و محيط زيست، فني و عمراني، معماري و شهرسازي، ايمني و بحران از جمله محورهاي تخصصي اين جشنواره اند.
رئيس شوراي سياستگذاري يازدهمين جشنواره پژوهش و نوآوري در مديريت شهري شعار امسال را «به سوي تهران 1400» دانست و افزود: علاقه مندان مي توانند آثار خود را در قالب هاي مختلف کتاب، مقاله، پايان نامه و طرح پژوهشي تا نيمه فروردين 98 به دبيرخانه جشنواره ارسال کنند و همچنين براي شرکت در کارگاه ها و پنل هاي تخصصي تا نيمه ارديبهشت سال آينده اقدام کنند و از امکانات اين جشنواره بهره مند شوند.
بصيرت با بيان اينکه جشنواره امسال شامل 4 بخش اصلي خواهد بود، گفت: بخش اول آثار افراد حقيقي است که در بخش جشنواره مديريت شهري، بخش دوم مربوط به  افراد حقوقي است که در بخش جشنواره مديريت شهري، بخش سوم نيز کنفرانس است که با عنوان برند شهري و با شعار به سوي تهران 1400 و اخرين بخش نيز کارگاه ها و پنل هاي تخصصي است که داوري و برگزار مي شود.
سرپرست مرکز مطالعات و برنامه ريزي شهر تهران خاطرنشان کرد: حرکت به سوي شهري برخوردار از پايداري مناسب و مناسبات صحيح و متناسب با ابعاد و ويژگي هاي ترسيم شده در اسناد فرادستي، نيازمند انجام مطالعات و پژوهش هاي گسترده، کاربست دستاوردهاي تحقيقات و بهره گيري از نوآوري در مديريت کلان شهر تهران است.

نظر شما