شناسهٔ خبر: 31250124 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تیم مس نوین کرمان مستحق برد بود

بوشهر-ایرنا- سرمربی تیم فوتبال مس نوین کرمان گفت: این تیم در دیدار با ایرانجوان بوشهر با توجه به خلق موقعیت های زیاد روی دروازه حریف مستحق کسب برد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، ولی میرزایی روز دوشنبه پس از تساوی سه بر سه تیمش برابر ایرانجوان بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: در این دیدار دو تیم بازی خوبی به نمایش گذاشتند و با هدف بقا در لیگ دو با تمام توان برای کسب امتیاز جنگیدند.
وی بیان کرد: با وجود به ثمر رسیدن سه گل موقعیت های صددرصد زیادی در این بازی از سوی بازیکنان مس هدر رفت و گل دریافتی سوم از روی اشتباه محض بازیکنان رقم خورد.
میرزایی ادامه داد: چنانچه داور موفق به کنترل بازی شده بود تیم مس می توانست برنده این دیدار باشد.
وی افزود: ایرانجوان بوشهر نیز از تیم های خوب لیگ دسته دوم کشور است که در مقایسه با نیم فصل نخست شرایط مطلوب تری دارد.
میرزایی ادامه داد: ایرانجوان و مس نوین از تیم های شایسته لیگ هستند و حق هیچکدام از آنها قرار گرفتن در قعر جدول نیست.
وی در ارتباط با نحوه قضاوت داور این دیدار گفت: داور در این دیدار خوب بود ولی در قضاوت تعادل مناسبی نداشت تا جایی که از اعلام یک پنالتی صد درصدی برای مس خودداری کرد.
میرزایی ادامه داد: تمام تلاش مجموعه تیم مس برای بقای تیم در لیگ دسته دوم است و در این راستا در تمام بازی های خانگی محکوم به برد هستیم.
تیم ایرانجوان بوشهر با تساوی در مقابل تیم مس نوین کرمان 11 امتیازی شد و همچنان در قعر جدول گروه الف لیگ دسته دوم فوتبال کشور باقی ماند و تیم مس نوین کرمان نیز 12 امتیازی شد و رتبه خود را در رده دوازدهم حفظ کرد.
تیم ایرانجوان در هفته بیست و یکم بازی ها به مصاف چوکای تالش می رود و تیم مس نوین کرمان نیز با آوالان کامیاران دیدار می کند.
7212/6047/6045

نظر شما