شناسهٔ خبر: 31248495 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

سرلشکر جعفری:

خط و نشان فرمانده سپاه برای مزدوران و دشمنان ایران

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین تشییع شهدای حادثه تروریستی زاهدان:جمهوری اسلامی برای انتقام خون شهیدان این حادثه، ملاحظات قبلی را نخواهد کرد

صاحب‌خبر -

 

  خط و نشان فرمانده سپاه برای مزدوران و دشمنان ایران
همچنين ببينيد ؛
وداع باشکوه اصفهانی‌ها با مدافعان حریم امنیت
 

 

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین تشییع وخاکسپاری شهدای حادثه تروریستی زاهدان گفت : باتوجه به سخنان رییس شورای عالی امنیت کشورمان و رییس جمهور از این پس نظام جمهوری اسلامی ملاحفاظت قبلی را نخواهد کرد و برای انتقام خون این شهدای جان برکف وارد عمل می شود.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_3187615"><script type="text/JavaScript" src="https://http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2356594/3187615?width=350&height=250"></script></div>

سرلشکر محمد علی جعفری افزود:از رییس جمهور و دبیر شورای عالی امنیت ملی می خواهیم بنا بر وعده داده شده شان، دست ما را بیش از گذشته  در گرفتن انتقام باز بگذارد.

وی تاکید کرد:سازمان های اطلاعاتی عربستان و امارات برای ناامنی در مرزهای میهن اسلامی با توجه به زمینه ای که در کشور پاکستان وجود دارد برنامه ریزی می کنند.

سرلشکر جعفری گفت: در طول این چند سال اخیر کشورهای مزدور منطقه به ویژه عربستان وامارات برای سلب امنیت جنوب شرق ایران شش عملیات انتحاری تدارک دیدند که خنثی شد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: ملت ایران بداند نیروهای امنیتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج و نیروی انتظامی جان برکف آماده عمق بخشی به امنیت ایران هستند و انتقام خون این شهدان را خواهند گرفت.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سرویس های اطلاعاتی منطقه را به شدت به دنبال برهم زدن امنیت مرزهای کشور دانست و گفت: بیشتر پاسگاه های مرزی دژی مستحکم است و حمله ضد انقلاب همیشه به پاسگاه های مرزی با شکست روبرو بوده اند.

سرلشکر محمدعلی جعفری افزود: بعد از شکست های پی در پی این عناصر آنها برای ایجاد نامنی در مسیر جاده این حرکت مذبوحانه را مرتکب شدند.

وی  گفت: چرا ارتش پاکستان و سازمان اطلاعات امنیتی این کشور به این گروهک ها پناه می دهد ،ما این پناه و سکوت را نوعی حمایت می پنداریم و ارتش و سرویس اطلاعاتی پاکستان باید پاسخگو باشد چون محل اختفای آنها را می داند.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_3187617"><script type="text/JavaScript" src="https://http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2356594/3187617?width=350&height=250"></script></div>

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: دولت های خائن عربستان و امارات بدانند صبر نظام جمهوری اسلامی به سر امده و  دیگر حمایت های مخفیانه  شما را از گروه های تکفیری تحمل نخواهیم کرد.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_3187618"><script type="text/JavaScript" src="https://http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2356594/3187618?width=350&height=250"></script></div>

سرلشکر محمدعلی جعفری تاکید کرد پاسداران  سپاه انقلاب اسلامی امروز از هر زمانی آماده تر هستند.

وی گفت: اسرائیلی ها ، عربستانی ها و تکفیری های کافر بدانند که آنچه در این مسیر انقلاب اسلامی به آن نیاز داریم خون شهیدان واثرگذاری آنان در مسیر 40 ساله ی انقلاب روشن است.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_3187619"><script type="text/JavaScript" src="https://http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2356594/3187619?width=350&height=250"></script></div>
خط و نشان فرمانده سپاه برای مزدوران و دشمنان ایران خط و نشان فرمانده سپاه برای مزدوران و دشمنان ایران خط و نشان فرمانده سپاه برای مزدوران و دشمنان ایران خط و نشان فرمانده سپاه برای مزدوران و دشمنان ایران

نظر شما