شناسهٔ خبر: 31248345 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دایی: الریان تیم خوبی است، اما برای برد به دوحه آمده ایم/ بازیکنانم چنین بازی بزرگی را تجربه نکرده اند

سرمربی تیم سایپا ایران گفت: الریان تیم خوبی است، اما این تیم را آنالیز کرده و برای برد به دوحه آمده ایم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های الریان قطر و سایپا ایران در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی سختی با الریان داریم. بازی‌های این تیم را آنالیز کرده ایم و می‌دانیم تیم خوبی است. در این مدت تیم خودمان را هم خیلی خوب تقویت کرده ایم. با این وجود تنها برای کسب پیروزی به دوحه آمده ایم.

او ادامه داد: بی شک بازی فردا برای هر ۲ تیم سخت است. اطلاعات خوبی درباره حریف داریم و سعی می‌کنیم با این اطلاعات بازی فردا را آغاز می‌کنیم و سعی داریم این بازی را ببریم.

دایی درباره شناخت از تیم الریان بیان کرد: بازیکنان الریان را آنالیز کرده ایم و سعی می‌کنیم کار‌های تاکتیکی تیم حریف را هم آنالیز کنیم. به بازیکنی از حریف نمی‌پردازیم، اما بی شک خط حمله تیم الریان خیلی بهتر از خط دفاعشان است. سعی می‌کنیم نقطه قوت حریف را مهار کرده و از نقاط ضعفش به خوبی استفاده کنیم.

سرمربی تیم سایپا درباره جوانی تیم سایپا نسبت به تجربه بالای بازیکنان حریف گفت: مطمئنا برای جوان‌های سایپا این بازی سخت است و شاید تاکنون چنین بازی بزرگی را انجام نداده باشند. اطمینان دارم تجربه نداشتن بازیکنانم می‌تواند این دیدار را سخت‌تر گند، اما وقتی تیم جوان و بازیکنان باهوشی دارید که دنبال پیشرفت هستند می‌توانید بازی خوبی را با انگیزه بالا انجام دهید و همین انگیزه کم تجربگی تیم را جبران می‌کند.

دایی درباره شکسته شدن رکورد گلزنی اش در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا از سوی معز علی، مهاجم تیم ملی قطر گفت: به معز علی و تیم ملی قطر تبریک می‌گویم. رکورد‌های فوتبالی همیشه در آستانه شکسته شدن است و این موضوع طبیعی است. از این فرصت برای قدردانی از مسئولان و هواداران باشگاه السد هم برای زحماتی که در در دوران بازیگری برای من کشیدند تشکر کرده و همیشه السد را خانه خودم می‌دانم. دوستان زیادی در باشگاه السد و کشور قطر دارم و از زیارت مجدد آن‌ها خوشحالم. السد در سال‌های اخیر پیشرفت خوبی کرده و این پیشرفت نشان دهنده تلاش مسئولان باشگاه است.

بیشتر بخوانید:

تست سایپا در جاده بین المللی/دایی به دنبال تجدید خاطرات خوب در قطر

انتهای پیام/

اظهارات دایی پیش از دیدار برابر الریان قطر

نظر شما