شناسهٔ خبر: 31247521 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز:

ویژگی یاوران انقلاب، اراده ،امید و ایمان است.

سالار قاسمی ضمن خیر مقدم از مولفه های یاوران انقلاب سخن گفت و افزود: سه ویژگی مهم در پیشتازان و یاوران انقلاب می بایست؛ اراده، امید و ایمان باشد که در پیام راهبردی رهبر معظم انقلاب نیز خطاب به جوانان به آنها اشاره شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان البرز،همایش یاوران انقلاب تشکل پیشتازان سازمان دانش آموزی در روز دوشنبه ، 29 بهمن ماه با حضور سالار قاسمی مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز و مسئولین سازمان دانش آموزی در وزارت متبوع و صابری مدیرکل میراث فرهنگی در کانون فرهنگی تربیتی کانون امام علی (ع) کرج برگزار شد. 

سالار قاسمی ضمن خیر مقدم به مسئولین و دانش آموزان پیشتاز و یاوران انقلاب   از مولفه های یاوران انقلاب سخن گفت و افزود: سه ویژگی مهم در پیشتازان  و یاوران انقلاب می بایست؛ اراده، امید و ایمان  باشد که در پیام راهبردی رهبر معظم انقلاب نیز خطاب به جوانان به آنها اشاره شده است.

 

 

 این همایش در راستای تجدید میثاق دانش آموزان و مربیان تشکل پیشتازان سازمان دانش آموزی استان البرز با آرمان های امام(ره) و انقلاب اسلامی برگزار  شد.

پس از پایان همایش،مانور تشکیلاتی در محوطه کانون امام علی(ع) برگزار  شد که در این مانور دانش آموزان توانمندی ها و مهارت های تشکیلاتی خود را در قالب رژه،اطفاء حریق،چادرزنی ،امداد و نجات و ... ارائه دادند .

 در پایان سالار قاسمی مدیر کل آموزش و پرورش و صابری مدیر کل میراث فرهنگی  با اعطای لوح و درجه به افتخار  از طرف سازمان دانش آموزی کشور عضو افتخاری سازمان دانش آموزی منصوب شدند  

نظر شما