شناسهٔ خبر: 31245166 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

دقایقی پیش؛

دکتر روحانی بندرعباس را به مقصد تهران ترک کرد

دکتر روحانی که روز گذشته به منظور افتتاح چندین پروژه مهم ملی و دیدار با مردم غرب هرمزگان به این استان سفر کرده بود، دقایقی پیش بندرعباس را به مقصد تهران ترک کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی پیش از ظهر دیروز(یکشنبه ۲۸ بهمن) وارد فرودگاه بندرلنگه شد و مورد استقبال نماینده ولی فقیه و امام جمعه این شهرستان و استاندار هرمزگان قرار گرفت و سپس برای دیدار با مردم به ورزشگاه تختی بندرلنگه رفت.

 

شرکت در نشست شورای اداری و دیدار با نخبگان استان هرمزگان، دستور افتتاح چندین پروژه در بخش های کشاورزی، نیرو، راه، دریایی و بندری از طریق ویدئوکنفرانس و همچنین شرکت در آیین الحاق نخستین زیردریایی نیمه سنگین فاتح به ناوگان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی از برنامه های دیروز سفر ریاست جمهوری به استان هرمزگان بود.

 

افتتاح پروژه افزایش ظرفیت بنزین و بهبود کیفیت بنزین و نفت گاز پالایشگاه نفت بندرعباس، افتتاح فاز سوم پالایشگاه میعانات گازی ستاره خلیج فارس و بازدید از طرح نوسازی بافت فرسود محله چاهستانی ها در بندرعباس از برنامه های پیش از ظهر امروز سفر دکتر روحانی بود.

 

 

نظر شما