شناسهٔ خبر: 31244873 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند بوشهر خبر داد

نصب 240 سطل گالوانیزه مکانیزه در بوشهر

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند بوشهر از نصب 240 سطل گالوانیزه مکانیزه در بوشهر خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حسن شجاعی پور پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: در راستای زیباسازی مبلمان شهری و کاهش پراکندگی زباله‌های شهری در معابر عمومی، 240 سطل گالوانیزه مکانیزه در بندر بوشهر نصب شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند بوشهر افزود: با نصب این تعداد سطل مکانیزه، انتظار می‌رود که به بهداشت محیط شهری کمک و عملیات جمع آوری زباله شهری در کمترین زمان ممکن انجام شود.
وی تصریح کرد: با توجه به محل قرار گرفتن باکس‌های زباله در جایگاه مخصوص خود، این امر باعث کاهش تصادفات و ایمن سازی معابر و کاهش مزاحمت برای تردد شهروندان می‌شود.

شجاعی پور با اشاره به  تنظیف سطح شهر از ضایعات و نخاله های ساختمانی در آستانه سال جدید، بیان کرد: با همکاری نیروهای شهرداری مناطق و با استفاده از ماشین آلات کار جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی و ضایعات سطح شهر در حال انجام است.

وی ادامه داد: با هدف جلوگیری و کاهش حوادث چهارشنه آخر سال، کار جمع آوری تمامی لاستیک‌های فرسوده و ضایعات قابل اشتعال از محلات آغاز شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندر بوشهر با اشاره به نقش شهروندان در  نگهداری و محافظت از این سطل‌ها، یادآور شد: نقش شهروندان در زیبایی و پاکیزگی شهر قابل اغماض نیست و اگر می‌بینیم که بوشهر یکی از مراکز زیبای استان ها در سطح کشور است به دلیل همین توجه و مشارکت مردم در داشتن شهری زیباست.

شجاعی پور عنوان کرد: سطل‌های زباله به دلیل قرار گرفتن در معرض عوامل طبیعی  و شیر آبه زباله به مرور زمان مستهلک می‌شوند و نیاز به بازسازی دارند که به همین دلیل در راستای حفظ زیبایی و نمای بصری نسبت به تعویض آن اقدام می شود.

 

انتهای پیام/

نظر شما