شناسهٔ خبر: 31244645 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

نیاز کلی ما بازیکنان آماده در لیگ هستند؛

رعدی: انتظارات از تیم ملی فوتسال بانوان بالا است

مدیر فنی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال پس از پایان رقابت‌ها برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون فوتبال، علیرضا رعدی، مدیر فنی تیم ملی فوتسال بانوان بیان کرد: اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال جهت اجرای برنامه‌های خود و هماهنگی بازیکن‌ها برای حضور در دو دیدار دوستانه با تیم ملی فوتسال روسیه در 4 اسفند ماه پس از پایان رقابت‌های لیگ بانوان آغاز خواهد شد.

وی افزود: برنامه کوتاه مدت من و خانم‌ها بابایی و یاری، برای بازی در مقابل روسیه، این است که اردوی تدارکاتی تشکیل شود تا ارزیابی کامل از بازیکنان داشته باشیم. اما برنامه اصلی ما در سال آینده خواهد بود، اگر شرایط را فراهم کنند، می‌توانیم در تورنمنت‌های آسیایی و جهانی عملکرد مطلوبی داشته باشیم. نیاز کلی ما بازیکنان آماده در لیگ هستند، که پس از بررسی کادر فنی تیم ملی فوتسال بانوان، بازیکنان  به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد.

رعدی هدف از برگزاری بازی‌های دوستانه را کسب تجربه و آنالیز بازیکنان دانست و گفت: بازی‌های تدارکاتی باعث شناخت کامل نقاط ضعف و قوت تیم ملی خواهد شد که این هدف ابتدایی و اصلی ما است. هدف بعدی ما کسب بهترین نتیجه در بازی‌های دوستانه است. روسیه تیم بسیار خوب و قوی است، دیدار برابر این تیم آسان نخواهد بود اما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا بهترین عملکرد را داشته باشیم. با وجود اینکه تیم ملی ایران مدت زیادی است اردوی تدارکاتی نداشته، انتظارات از ما بالا خواهد بود.

نظر شما