شناسهٔ خبر: 31241550 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

جشن میلاد کوثر در استان مازندران اجرا می‌شود

R41358/P/S6,74/CT11

مسئول بسیج جامعه زنان مازندران از برگزاری جشن میلاد کوثر به مناسبت گرامیداشت روز مادر در استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، فرشته پازوکی امروز در جلسه برنامه‌ریزی گرامیداشت هفته زن و روز مادر در استانداری اظهار داشت: حمله تروریستی که منجر به شهادت پاسداران شد تسلیت می‌گوییم و امیدواریم همه ما قدردان خون شهدا باشیم و در هر سنگری در راستای حفظ ارزش‌های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران حرکت کنیم.

وی افزود: نگاه شرق به زن آن است که زن را درحاشیه و بی‌نقش می‌داند و در غرب نیز نگاه به زن نگاهی ابزاری و جنسیتی است اما نگاه اسلام نگاهی عزت بخش و کرامت به زنان است.

مسئول بسیج جامعه زنان گفت: آنچه امروز مغفول مانده و کمتر به آن پرداخته می‌شود زن نه شرقی و نه غربی است و طبق دغدغه مقام معظم رهبری که  ترویج الگوی سوم زن مسلمان است که زن مسلمان یا تراز انقلابی محجبه، عفیف، شریف و در اجتماع مفید و موثر باشند.

پازوکی ادامه داد: تمام برنامه‌های سپاه براساس الگوسازی حضرت زهرا(س) این الگو را در دستگاهای مختلف ترویج دهیم جشن میلاد کوثر نیز در استان اجرا می‌شود که در شهرستان‌ها فرمانداری و شهرداری و همه دستگاه‌ها نقش مهمی دارند.

وی افزود: برگزاری جشنواره غذایی، نمایشگاه ایستگاه صلواتی، برگزاری ورزش همگانی، مسابقات بومی و محلی، اجرای خدمات‌رسانی در محله‌های انقلابی ویزیت بانوان برخی از برنامه‌های شاخص در استان است.

مسئول بسیج جامعه زنان ادامه داد: حضور لشکر مردمی حضرت زینب(س) پرچمدار و علمدار خانواده شهدا هستند تجلیل از این بانوان به ویژه مادر شهید محمود رادمهر که از متولیان این لشگر است 12 اسفند برگزار می‌شود 

پازوکی گفت: تجلیل از بانوان برگزیده تراز انقلاب، ترویج سبک زندگی اسلامی، تحکیم بنیان خانواده، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان، ایجاد بازارچه اقتصاد مقاومتی برخی از برنامه‌های سپاه در ایام هفته زن و مادر در استان است.

وی افزود: بسیج جامعه زنان برنامه‌های مختلفی در زمینه آگاه‌سازی قشر عظیم و فهیم زنان با موضوعات نشست‌های بصیرتی و نهضت روشنگری در تمام پایگاه‌ها و حوزه‌ها برگزار می‌‌کند که در طول سال نیز  گفتمان‌سازی، تبیین ابعاد فتنه و آگاه‌سازی بصیرتی در حلقه‌های تربیتی صالحین در تمامی شهرستان اعم از محلات، قشری، دانش‌آموزی دانشجویی و اساتید برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح

نظر شما