شناسهٔ خبر: 31231614 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

اسپالتی: از حضور ایکاردی در استادیوم قدردانی می‌کنم؛ او بخشی از تیم است و باید از پوشیدن پیراهن باشکوه اینتر لذت ببرد

نوید معصومی

سرمربی اینتر تلاش می کند جنجال های پیرامون تیمش به پایان برسد.

صاحب‌خبر -

طرفداری - مصاف دو تیم اینتر و سمپدوریا در رقابت های این هفته سری آ ایتالیا با پیروزی 2-1 برای نراتزوری همراه بود. اخیرا مائورو ایکاردی درگیر حواشی بوده و در دیدار مقابل راپیدوین و سمپدوریا همراه با اینتر نبود اما در بازی با سمپدوریا در جایگاه تماشاگران در کنار همسرش وندا نارا حاضر بود. لوچانو اسپالتی در این مورد به اسکای گفت:

از حضور مائورو ایکاردی در استادیوم قدردانی می کنم. اگر پس از بازی به رختکن تیم آمده بود تا با ما جشن بگیرد، بیشتر از او تقدیر می کردم زیرا پیروزی بسیار مهمی برای تیم بود او بخشی از این تیم است. بنابراین تصور می کنم او هم به اندازه ما از پیروزی خوشحال بود. 

جوزپه ماروتا پیش از دیدار با سمپدرویا گفت مساله گرفتن بازوبند از ایکاردی هیچ ربطی به تمدید قرارداد او نداشته و این باعث می شود سوالات زیادی به وجود آید:

ما می خواهیم به روال عادی برگردیم. در یک تیم، در رختکن، شما وقتتان را با هم سپری می کنید. در مورد این و آن صحبت می کنید. باید همه در یک مسیر کار کنند. هنوز قدم های بیشتری باید برداشته شود. او باید به رختکن بیاید تا از حضور در یک گروه بسیار خوب لذت ببرد. از پوشیدن پیراهن باشکوهی مانند اینتر لذت ببرد. 

این سومین پیروزی متوالی اینتر بود اما هر سه پیروزی با اختلاف یک گل به دست آمده است:

در نیمه اول کمی محتاط و ترسو بازی کردیم و سمپ در چرخش توپ در زمین خیلی خوب کار می کند و شما را وادار به دنبال کردن توپ می کند. ما باید از تمام کیفیت های فردی خود استفاده می کردیم و این کیفیت ها را به تیم اضافه می کردیم. واقعا از تشویق هوادارانمان پس از گل تساوی خوشم آمد زیرا آنها ما را به جلو راندند تا باز هم گل بزنیم و در لحظات سخت به ما قدرت دادند. باید جنجال های پیرامون اینتر را تمام کنیم. من این صحبت های پیرامون تیم را تجربه کرده ام اما هیچوقت اینگونه نبوده است. پیروزی، نشانه پختگی ماست. باید این صحبت ها را به عملکرد خوب برای تیم تبدیل کنیم. 

نظر شما