شناسهٔ خبر: 31229402 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

ماروتا: تمدید قرارداد ایکاردی ارتباطی با حواشی اخیر ندارد؛ بازوبند چیزی نمادین نیست

میلاد گودرزی

مدیر باشگاه اینتر درباره حواشی که اخیرا پیرامون این باشگاه به وجود آمده به صحبت پرداخت. ماروتا معتقد است که نباید آن ها انتظار زیادی از مائورو ایکاردی داشته باشند، چرا که او تنها 25 سال سن دارد.

صاحب‌خبر -

طرفداری- حواشی پیرامون باشگاه اینتر طی روزهای اخیر به اوج خود رسیده است. بپه ماروتا، مدیر باشگاه اینتر پیش از آغاز دیدار این تیم مقابل سمپدوریا، درباره گرفتن بازوبند کاپیتانی از مائورو ایکاردی که حواشی زیادی را به وجود آورده است به صحبت پرداخت.

ماروتا در گفتگو با اسکای اسپورت گفت:

این تصمیم، یک تصمیم انضباطی علیه ایکاردی نبود، تصمیمی بود برای یک تغییر که ما به نفع تیم، به نفع ایکاردی و باشگاه انجام دادیم. این تنزل درجه برای او نیست، بعضی اوقات این تغییرات باید رخ بدهد. ایکاردی تنها 25 سال سن دارد و نباید فراموش کنیم، معقولانه نیست که بیش از حد از او انتظار داشته باشیم. ما می‌خواستیم فرهنگ پیروزی و ذهنیت برنده شدن را در تیم رشد دهیم.  

ماروتا درباره حمله به خودروی همسر ایکاردی، وندا نارا، گفت:

به او پیغام دادم و با او ابراز همدردی کردم، نباید فارموش کنیم که پنج کودک آن جا حضور داشتند و این اقدام اصلا قابل قبول نبود. او خیلی برخورد مناسبی داشت و از همدردی ما تشکر کرد، ما هیچ مشکلی با وندا نارا نداشته ایم و همیشه روابط با او خوب بوده است. 

مدیر اینتر ادامه داد:

تصمیم گرفتن بازوبند از ایکاردی، تصمیمی بود که اسپالتی هم پذیرفت و این بیشتر به رفتاری که او طی تمرینات روزانه دیده بود، برمی گشت، نه اینکه تصمیم به خاطر یک صحنه یا یک اتفاق افتاده باشد. این یک فرآیند رشد است و ما تصمیم گرفتیم که این تغییر را انجام دهیم، تا به پیشرفت تیم کمک کنیم.  

ماروتا درباره مصدومیت ایکاردی گفت:

وقتی بازیکنی احساس درد می‌کند، باید او را باور کنیم. فصل طولانی پیش رو استو ما در لیگ اروپا میخواهیم کارمان را ادامه دهیم، اینکه ایکاردی می گوید مصدوم است، باید به او احترام بگذاریم و اعتماد کنیم. بازوبند، یک چیز نمادین نیست، کسی که آن را به بازو میبندد، باید به عنوان یک رهبر در نظر گرفته شود. ما هم میخواهیم با هم رشد کنیم و از تیم سم زدایی کنیم. من چیزهای زیادی در این رابطه خوانده ام، قرارداد ایکاردی با این مسئله هیچ ارتباطی ندارد. مذاکرات در مدت زمان تعیین شده انجام خواهد شد و در مدت زمان مناسب پیشنهادمان را ارائه خواهیم کرد. این دو موضوع کاملاً متفاوت است. به وندا گفتم که طی روزهای آینده پیشنهادمان را برای تمدید ارائه خواهیم کرد، مشکلاتی در این زمینه داریم که باید اول آن ها را حل کنیم و بعضی شرایط را ارزیابی کنیم. می توانم بگویم که تمدید قرارداد عملاً ارتباطی به این موضوع نخواهد داشت. 

نظر شما