شناسهٔ خبر: 31229147 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

شهادت مدافعان وطن خللی در همراهی مردم با نظام ایجاد نمی کند

به گزارش ایرنا حسین اسدی روز یکشنبه در جلسه ستاد خدمات سفر بجستان افزود: دشمنان و ایادی سرسپرده آنها از چندی قبل با ترفندهای مختلف از جمله تهاجم فرهنگی و

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا حسین اسدی روز یکشنبه در جلسه ستاد خدمات سفر بجستان افزود: دشمنان و ایادی سرسپرده آنها از چندی قبل با ترفندهای مختلف از جمله تهاجم فرهنگی و تحریمهای اقتصادی تلاش بسیار برای ایجاد فاصله بین مردم و مسئولین انجام دادند ولی آحاد مردم ایران با حضور گسترده در راهپیمایی22 بهمن بار دیگر همراهی خود را با آرمان های انقلاب نشان دادند.
وی اظهار داشت: دشمنان با اقدامات مذبوحانه و شهادت جمعی از پاسداران می خواستند مردم را ناامید کنند که این ترفند هم مانند سایر توطئه های آنان راه به جایی نمی برد.
وی گفت: با توجه به موقعیت بجستان و سوانح جاده ای در این شهرستان در زمان اوج سفرها، مسئولان ذیربط، فرمانده انتظامی و پلیس راهور باید با اقدامات لازم، افزایش نظارت و گشتهای نامحسوس برای کاهش این سوانح در طول تعطیلات نوروزی تدابیری اتخاذ کنند.
اسدی افزود: شهرستان بجستان یکی از هفت شهر مهم گردشگری خراسان رضوی است و ستاد خدمات سفر این شهرستان در تعطیلات نوروزی گذشته رتبه های خوبی را کسب کرد و امسال هم باید به عنوان الگوی موفق استانی مطرح شود.
شهرستان بجستان در 278 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
2095/ 6053
انتهای پیام

نظر شما