شناسهٔ خبر: 31227100 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه شیراز بیان کرد:

غرفه کارآفرینی دانشجویی در هفته اول اسفند برگزار می شود

واعظی گفت: از ۳۰ بهمن تا ۸ اسفند بازارچه ای با بیش از ۴۰ غرفه شامل ۲۶ غرفه محصولات هنری، بیش از چهار غرفه محصولات کشاوری، ۶ غرفه صنایع غذایی و مابقی غرفه های نشریات، رادیو، بازی و خلاقیت، تغذیه خیریه برای زندانیان و غیره برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید مجتبی واعظی» امروز (یکشنبه ۲۸ بهمن) در نشست خبری با موضوع راه اندازی نخستین بازارچه کارآفرینی دانشجویی با بیان اینکه یکی از مسائل اجتماعی، اشتغال و توانمندسازی فارع التحصیلان دانشگاهیان است، گفت: در دانشگاه های نسل سوم اولویتشان دغدغه اشتغال است تا دانشگاه محلی برای مهارت آموزی شود و یکی از اقدامات وزارت فناوری ها راه اندازی این بازارچه ها بود.

 

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه شیراز با اشاره به انعقاد تفاهم نامه ای در این راستا با تامین بودجه از سازمان اجتماعی با اجرای دانشگاه شیراز در آذر ماه، بیان کرد: بخاطر تقارن با ۴۰ سالگی انقلاب از ۳۰ بهمن تا ۸ اسفند بازارچه ای با بیش از ۴۰ غرفه شامل ۲۶ غرفه محصولات هنری، بیش از چهار غرفه محصولات کشاوری، ۶ غرفه صنایع غذایی و مابقی غرفه های نشریات، رادیو، بازی و خلاقیت، تغذیه خیریه برای زندانیان و غیره برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه بدنه اصلی این کار دانشجویان هستند، اظهار کرد: این یک تمرین ارتباط با اجتماع و توانمندسازی و مهارت افزایی دانشجویان است.

 

وی با اشاره به همکاری دانشگاه های مختلف به ویژه دانشگاه های بین المللی در راه اندازی این بازارچه، خاطرنشان کرد: شهرداری شیراز و اداده فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در سطح شهر این غرفه ها برگزار شود به ویژه در تعطیلات عید تا جامعه و دانشگاه ارتباطشان زیاد شود.

 

نظر شما