شناسهٔ خبر: 31226654 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

پوگبا: در منچستریونایتد اگر آماده باشید، سن اهمیتی ندارد؛ دیدن بازیکنان جوان در تیم لذت بخش است

علیرضا نجاتی

هافبک فرانسوی منچستریونایتد می خواهد تجربه اش را در اختیار بازیکنان جوان تیم بگذارد زیرا معتقد است در فرهنگ منچستریونایتد، جوانان باید بازی کنند و پرورش پیدا کنند.

صاحب‌خبر -

طرفداری- پل پوگبا، هافبک 25 ساله فرانسوی منچستریونایتد که محصول آکادمی این تیم است، مصاحبه ای با سان انجام داد و در خصوص بازی کردن بازیکنان جوان این تیم صحبت کرد:

سعی می کنم تجربه ام را به بازیکنان جوان تر تیم منتقل کنم چون شانس حضور در فینال جام جهانی، فینال لیگ قهرمانان و فینال لیگ اروپا را داشته ام. همانند نسل بکام، اسکولز، گیگز، نیکی بات و گری نویل، وقتی از آکادمی به تیم اصلی می آیید، می خواهید بازی کنید و کارهای مهمی انجام دهید.  فرهنگ باشگاه منچستریونایتد این گونه است.حالا مارکوس رشفورد، چنین شرایطی دارد. رشفورد هنوز خیلی جوان است اما بازیکنی با استعداد و سطح بالا است. من و جسی لینگارد هم هستیم که سال هاست در کنار یکدیگر بازی می کنیم و شمار آن از دستم در رفته است. شنیده ام که در منچستریونایتد، سن اهمیتی ندارد، به شرطی که برای بازی در تیم آماده باشید. اگر بازیکنان جوان آماده باشند، می توانند با بازی کردن، خودشان را ثابت کنند. منچستریونایتد این گونه است. سولسشر به عنوان یک بازیکن سابق منچستریونایتد، همه شرایط باشگاه را می داند و فرهنگ باشگاه را می شناسد. سولسشر می داند که چگونه با بازیکنان تیم صحبت کند و حضور او در تیم، کمک بزرگی برایم بوده است. دیدن حضور بازیکنان جوان در تیم، بازی کردن آن ها و کسب پیروزی، لذت بخش است. 

نظر شما