شناسهٔ خبر: 31216942 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

کينه اماراتي ها از قطر دامنگير تماشاگر انگليسي شد!

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا- هوادار انگليسي که تيم‌ ‌ملي فوتبال قطر را در جام ملت هاي آسيا 2019 تشويق کرد، از روزهاي تلخ خود در زندان اماراتي‌ها گفت.
به گزارش خبرگزاري آريا، جام ملت‌هاي آسيا 2019 به ميزباني امارات برگزار شد و اين تيم‌ ‌ملي فوتبال قطر بود که توانست در اين دوره از رقابت‌ها جام قهرماني را بالاي سر ببرد. در اين ميان يک هوادار انگليسي تيم ملي قطر داستان تلخي از برخورد پليس امارات با خود روايت مي کند.
اين هوادار که اسم او احمد است براي ديدن ديدار تيم ملي قطر و عراق به ورزشگاه رفت. او پيراهن تيم ملي قطر را بر تن کرد و همين کافي بود تا توسط پليس امارات دستگير و به شدت شکنجه شود. احمد وقتي که به انگليس برگشت در گفت‌وگويي با روزنامه گاردين از رفتار عجيب پليس امارات پرده برداشت و گفت‌: پليس امارات من را فقط به خاطر پوشيدن پيراهن قطر مجرم شناخت و دستگير کرد. آنها به من چاقو زدند و شکنجه‌ام کردند و اجازه خوردن غذا و آب را به من نمي‌دادند. يقين پيدا کرده بودم که من را خواهند کشت و به همين خاطر به خودکشي فکر کردم، چرا که ترجيح مي‌دادم خودم را بکشم تا توسط اماراتي‌ها کشته شوم.
روزنامه گاردين در گفت‌وگويي مفصل با احمد که در شهر ولورهمپتون زندگي مي‌کند، از جراحات در بدن او خبر داد که نشان مي‌دهد توسط پليس امارات شکنجه و مورد آزار و اذيت قرار گرفته است.

نظر شما